جهان اسلامعمومی

درخواست آلمان برای نخستین بار از مصر برای اعزام ۱۸ امام جماعت و قاری در ماه رمضان

آوای سنت : وزارت اوقاف مصر اعلام کرد: دولت آلمان برای نخستین بار برای برگزاری شب های ماه مبارک رمضان خواستار اعزام ۱۸ امام جماعت و قاری به این کشور شده است.

به نقل از روسیاالیوم، محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر در صفحه فیس بوک خود نوشت: مصر از گسترش تفکر اعتدال گرایانه در سطح جهان با بهترین ائمه جماعات و قاریان حمایت می کند. درخواست های بین المللی بی سابقه ای برای استقبال از ائمه جماعات و قاریان در ماه رمضان ارایه شده است.

جمعه افزود: دولت آلمان برای نخستین بار در تاریخ از اوقاف خواسته است تا ۱۸ امام جماعت و قاری را برای برگزاری شب های رمضان امسال اعزام کنند.

وی افزود: در چارچوب نقش وزارت اوقاف مصر در گسترش تفکر اعتدال گرایانه و نامه های وزارت امور خارجه و درخواست های بین المللی، قرار است که ۱۸ امام جماعت و قاری به آلمان فرستاده شود.

وزیر اوقاف مصر افزود: همچنین قرار است ۱۹ امام جماعت و قاری به کشور برزیل، ۹ امام جماعت و قاری به ونزوئلا، هفت امام جماعت و قاری به کانادا، چهار امام جماعت و قاری به ایتالیا، جهار امام جماعت و قاری به آرژانتین، چهار امام جماعت و قاری به کلمبیا، چهار امام جماعت و قاری به آمریکا اعزام شود. اعزام به کشورهای مختلف جهان برای برگزاری مراسم شب های ماه رمضان همچنان ادامه دارد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن