آسیاجهان اسلام

مظلومان واقعی حمله ترکیه به شمال سوریه

مردم کورد و جریانات اسلامگرا مظلومان اصلی تجاوز ترکیه

آوای سنت: در نبرد بین ترکیه و کوردهای مسلح هر چند پیدا کردن مقصر اصلی و تعیین سهم تقصیر هر یک به سهولت میسر نیست، ولی به آسانی می توان مظلومان این نبرد را تعیین نمود.

مظلوم اصلی اسلامی است که سالها اردوغان نمایندگی آن را کرده است و در سایه ی آن برای خویش جاه و جلال ساخت.

اسلامی که در راستای اهداف سیاسی آیاتش و سوره فتحش مصادره می شود و اسلامی که جاهلان را به طمع انداخته تا در سایه عملکرد رجالش بر متونش و موجودیتش بتازند و تخریبش کنند و آن را از مقام ناجی مظلومان به همدم ظالمان تقلیلش دهند.

قربانی این نبرد زنان و مردان و پیرمردان و کودکان معصومی هستند که دوباره قربانی می شوند و سپر انسانی قرار می گیرند و در پای اهداف سیاسی جمعی قدرت طلب آواره و بی خانمان و سرگردان می گردند.

مظلوم منهج وسطیت و اندیشه اخوان است که در مصر حق شرعی و قانونی آنها توسط فرعون مصر( سیسی ) پایمال شد و اکثریت رهبران و رجال برجسته اش این روزها در زندان و زیر شدیدترین شکنجه های روحی و جسمی قرار  می گیرند.

منتهی در دادگاهی کاملا فرمایشی و در تخیل اذهان متعصبان ملی و سکولار و حتی دینی به جرم نکرده محاکمه می شوند و آماج شدیدترین و شنیع ترین اهانت ها واقع شده اند.

و بالاخره مظلوم اندیشه، احساسات و عواطفی است که در سایه ی تخدیر رسانه ای و تک منبعی بودن واقع گرایی را فدای آرمان گرایی می کنند.

یوسف سلیمان زاده…. سقز

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن