جهان اسلامعمومی

نوه محمد علی کلی اسطوره بوکس از علاقه خود به اسلام و قرآن می‌گوید

آوای سنت : بیاجیو علی والش، کشتی‌گیر و مبارز هنرهای رزمی و نوه محمدعلی کلی از علاقه خود به دین اسلام و کمک گرفتن از قرآن پیش از مبارزات می‌گوید.

به نقل از البطوله، بیاجیو علی والش، نوه محمد علی کلی اسطوره بوکس که در زمینه هنرهای رزمی ترکیبی (ام ام ای) فعالیت می‌کند، از علاقه خود به دین اسلام و آیین‌های آن و همچنین تلاوت قرآن کریم پیش از مسابقات می‌گوید.

وی در مصاحبه‌ای با شبکه «بی ان اسپورتز» قطر گفت: من یک ورزشکار معمولی هستم با شنیدن چیزهای زیادی در مورد پدربزرگم محمد علی، اسطوره بوکس بزرگ شدم و در نهایت به خوبی از تأثیر زیادی که پدربزرگم در این دنیا بر جای گذاشت و آنچه در طول زندگی خود به دست آورد، آگاه شدم.

وی ادامه داد: من و برادرم همیشه این رابطه را پنهان می‌کردیم، زیرا نمی‌خواستیم در سایه نام او باقی بمانیم. بنابراین تا زمانی که بزرگ شدم، این امر همیشه یک راز بود. من هرگز در مسابقات با نام خانوادگی پدربزرگم شرکت نکردم.

با این حال پس از تحولاتی اکنون به میراث خانوادگی و دینی خود علاقه‌مند شده‌ام. هرگاه تنش بسیاری دارم، قرآن می‌خوانم تا آرام شوم.

بیاجیو علی والش ادامه داد: می‌خواهم توجه به دین خود را از سربگیرم، چون مسلمان و در خانواده‌ای مسلمان متولد شده‌ام، نماز و هر آنچه دینمان اقتضا می‌کند به جا می‌آورم، اما چیز زیادی از اسلام نمی‌دانم، امسال برای اولین بار در زندگی خود قرآن خواندن را شروع کردم. این کار به من آرامش داد و کمک زیادی به من کرد و به لطف آن توانستم در تمرینات و برنامه کاری خود موفق باشم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن