دسته‌بندی نشده

آیت الله جنتی: ضرورت حرکت ایران و عربستان در مسیر کاهش اختلافات

آوای سنت : دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه باید هر چه بیشتر تلاش کنیم سوء تفاهم‌ها بین عربستان سعودی و ایران که دارای مشترکات زیادی هستند برطرف شود، گفت: حل و فصل بسیاری از اختلافات، شدنی است؛ چراکه در بسیاری از مواردی همچون اعتقاد به خداوند یکتا، پیامبر اسلام (ص)، قبله و مواردی دیگر اختلافی بین ما و عربستان وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام، دشمنان مردم مسلمان ایران و عربستان نیز هستند، خاطرنشان کرد: باید مراقب دسیسه‌های دشمنان مشترک بود که همه برای نابودی اسلام متحد شده‌اند از این رو باید اختلافاتمان را به حداقل برسانیم.

آیت‌الله جنتی در ادامه سخنان خود به مساله اصلاح نظام اقتصادی کشور به ویژه در زمینه پرداخت یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: نظام پرداخت یارانه‌ها دارای مشکلات فراوان است و با توجه به اینکه وضعیت موجود عادلانه نیست و زمینه سوء استفاده سودجویان را فراهم می‌کند و باید اصلاح شود.

وی تاکید کرد: اکنون که دولت همت کرده که این کار مهم را انجام دهد، همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله) نیز فرمودند، همگان باید در این امر مهم با دولت همراهی کنند تا معضلات اقتصادی کشور کاهش یابد./پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن