اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

تلاش غرب برای ترویج ابتذال در بین زنان مسلمان

آوای سنت: مدرس حوزه علمیه تعلیم القرآن نشتیفان توطئه غرب بر علیه زنان مسلمان را به انحراف کشیدن آنها به سوی ابتذال خواند.

به گزارش آوای سنت، مولوی “عبدالنور منصوری” در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر مراقبت زنان از رفتارهای فردی و اجتماعی خود در جوامع مختلف بر اساس احکام و فرامین دین مقدس اسلام گفت: از زمان حیات انسان در روی زمین بخش قابل توجهی از نسل بشر و به طبع جهان اسلام را بانوان تشکیل می دهند. زنان اگر مبنای زندگی فردی شان را بر اساس دستورات خداوند متعال برنامه ریزی و پیاده کنند، قطعا تحولات بزرگی در دنیا رقم خواهد خورد، از این رو قرآن عظیم الشان برای زن جایگاه خاصی را تعریف می کند.

عزت و کرامت زنان اسلامی در قیاس با آنچه که زن در اروپا بعنوان یک کالا شمرده می شود، ارزش واقعی آنها را به اثبات می رساند. پیش از اسلام و در دوران جاهلیت نیز توده زنان جامعه ی وقت، برهنه بودند. به آنها در حد مقامی که داشتند، اهمیت داده نمی شد و عمدتا برای امیال جنسی بکار می رفتند.

حافظ منصوری با یادآوری این مطلب که قرآن جایگاه و نکات مهم درباره زنان را در سوره های ” نسا” و” مریم” بخوبی می دارد، افزود: غربی ها با عقاید مسمومشان همواره به آئین های مسلمانان و دین مقدس اسلام انتقاد وارد کرده و بر این عقیده قرار دارند که قرآن کریم ارزش لازم را به زن نداده است. دین اسلام احکام را تنها برای زنان تعیین نکرده و بلکه مردان نیز مکلف بر انجام فرامین کتاب مقدس قرآن می باشند. اگر حکم بر این باشد که زنان فروتنی کرده و قناعت پیشه کنند در مقابل این موضو.ع راجع به مردان هم صدق می کند، اما غربی در مورد زنان و مردان خودشان این عدالت و مساوات را رعایت نمی کنند.

مدرس حوزه علمیه تعلیم القرآن نشیفان بکار گرفتن چادر را اولین دستور برای حفظ ارزش های اسلامی زن دانست و یاداور شد: موفقیت مردان در جوامع اسلامی مرهون تلاش های زنان خانواده هستند، وگرنه یک مرد به تنهایی در چارچوب قوانین اسلامی به موفقیت نخواهد رسید. از عصر نبی مکرم است و در طول دوره خلفای راشدین و تا به این زمان تحولات به ثبت رسیده توسط مردان به دلیل حمایت های بعمل آمده از سوی زنان شان بوده است. بانوانی شناخته شده و مشهور بوده اند که هیچگاه بدون وضو به فرزندان خود شیر نمی دادند و در ماه مبارک رمضان بیش از سی بار ختم قرآن می کردند. این قبیل اعمال در پرورش و تربیت کودکانی که در محیط چنین خانه هایی بزرگ می شوند، نقشی مثبت و تاثیرگذار برجای می گذارد.

حافظ منصوری به نقل از نبی مکرم اسلام در پیش بینی های نزدیک به آخر زمان عنوان نمود: بانیان پیدایش کشتارها، جنایت ها و خونریزی هایی که در کشورهای اسلامی اتفاق می افتند از اهل آتش جهنم هستند. همچنین زنانی که ظاهرا لباس به تن دارند، اما عملا بصورت عریان و برهنه در انظار دیده می شوند نیز به گروه زیانکاران خواهند پیوست. اینها کسانی هستند که لباس های تنگ و کوتاه کفار را بر تن می کنند و غرب تولیداتش را هر روز کوتاه تر از روز دیگر روانه بازار می کند تا ایمان، عغت و عزت را از زن مسلمان بگیرد. نمایندگان فروشگاه های لجام گسیخته اروپایی با صرف سرمایه های کلان در کشورهای اسلامی تولیدات تنگ و نازک و بدن نمای خود را با ادعای ترویج فرهنگ متمدن مستقیما به میان ملت مسلمان عرضه می دارند.

این عالم اهل سنت در مقایسه گذشته با حال یادآور شد: زنان اسلامی در سه دهه پیش پوشش اسلامی را رعایت کرده و سنت های محلی و اسلامی را در البسه خود بکار می بردند تا اندام شان از دید نامحرم پنهان بماند. زن در سابق در حد ضرورت به بیرون از خانه رفته و بدون تاخیر به سرای خود باز می گشت، ولی امروز بصورت دسته جمعی و با لباس های تنگ و نازک در اماکن اجتماعی به گردش پرداخته و و با این کارشان در واقع فرهنگ های مبتذل و آلوده به گناه را تبلیغ می کنند. زنانی که طبق وعده خداوند بوی بهشت به مشامشان نخورده و هرگز داخل آن را نخواهند دید.

خواهران مسلمان ما نباید گول شعار آزادی و احقاق حقوق زن توسط غربی ها را خورده و گرفتار جاهلیت آنها شوند. کسانی که دشمنی قسم خورده اسلام و قرآن را افتخاری برای خود پنداشته و دست از تلاش جهت به انحراف کشیدن زنان امت اسلامی یاد می شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن