آنتی شبهات

افسانه همجنسگرایی در بین حیوانات❗️

آوای سنت : ۱. شاید بسیاری از شماهم مانند من تعجب کنید که حیوانات چه ربطی به ما دارند ؟ مگر آنها الگوی رفتاری ماهستند که اگر رفتارهای همجنسبازانه انجام دادند ماهم انجام بدهیم ؟! اما متاسفانه باید بگویم خدا ناباوران بارها و بارها از این استدلال استفاده کرده اند و رسما اعلام کرده اند که حیوانات الگوی رفتاری و اخلاقی ایشان می باشند .

۲. سوال ما از ناباوران : بنابر استدلال خودتان چون گرایش به همجنس (فرضا) در حیوانات وجود دارد طبیعی محسوب می شود . بسیار خب کودک کشی هم در بین حیوانات رایج است و طبیعی است . پس طبق استدلال شما ما انسانها هم به تقلید از حیوانات کودک کشی کنیم و بگوییم این در طبیعت جانداران است؟!

Yet scientists say we should be wary of referring to animals when considering what’s acceptable in human society. For instance, infanticide, as practiced by lions and many other animals, isn’t something people, gay or straight, generally approve of in humans.

دانشمندان می گویندما بایدبا احتیاط درباره آنچه در جوامع انسانی مورد قبول واقع می شوند بحث کنیم

بعنوان مثال:کودک کشی در میان شیرها و حیوانات دیگر چیزی نیست که مورد تایید باشد!!!

۳. شاید بپرسید چرا همجنسگرایی در بین حیوانات افسانه به حساب می آید ؟! دلیلش بسیار ساده است . یکی از مهمترین اهداف برای یک حیوان چه چیزی می تواند باشد جز تولید نسل ؟ حیوانات گرایش به بقای نسل دارند .در این شکی نیست . آیا ممکن است همزمان با گرایش به بقای نسل ،گرایشی دیگر دروجود حیوانات باشد که بقای نسل را تهدید می کند ؟! گرایش به همجنس با تولید نسل در تضاد است . بقای نسل را در معرض خطر قرار می دهد . اینکه عده ای می گویند همجنسگرایی در بین حیوانات وجود دارد نشان دهنده ی ضعف شدید سواد این عده است . و گرنه چطور ممکن است دو گرایش متضاد در حیوانات وجود داشته باشد ؟! ما این استدلال را از دکتر پاردو که یک استاد دانشگاه اسپانیایی است اخذ کردیم که در سایت زیر می توانید ببینید

homosexuality does not exist among animals
همجنسگرایی در بین حیوانات وجود ندارد!

۴. در اینجا شاید بپرسید پس چرا رفتارهای همجنسگرایانه در برخی گونه های حیوانات مشاهده شده ؟ اگر اینها نشان دهنده ی همجنسگرایی در بین حیوانات نیست پس چیست ؟ پاسخ به این سوال هم ساده است . حیوانات ذاتا متجاوز هستند. آنها صرفا بخاطر اینکه از آن عمل لذت می برند ،آن کار را انجام می دهند . حیوانات اگر بخواهند گرایش به همجنس را جایگزین گرایش به غیر هم جنس بکنند درواقع با دستان خودشان نسل خودشان را نابود می کنند و این اصلا با طبیعت حیوانات جور در نمی آید .

Alberta, Canada. “They’re engaging in the behavior because it’s gratifying sexually or it’s sexually pleasurable,” he says. “They just like it.

استاد رفتار حیوانات در دانشگاه آلبرتا کانادا : آنها چون از این کار لذت جنسی می برند ان را انجام می دهند!

،او می گوید. “آنها فقط این کار را دوست دارند

به امید روزی که حیوانات الگوی رفتاری ناباوران نباشند .

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن