اخبارخارجی

آمریکا را آزاد کنید

آوای سنت : هرگز تصور نمی‌کردیم روزی برسدکه در شبکه‌های اجتماعی،فراخوان‌هایی ازسوی فعالان و شهروندان آمریکایی برای کمک بشنویم که خواهان آزادی کشور به اصطلاح آزادی هستند. یکی از این کاربران می گوید: پس ازپایان آزادی غزه ، ما را نیز از آمریکا آزاد کنید، زیرا ما اسیردولت های ظالم خود هستیم ، دیگری می گوید: آمریکا با پول ما در نابودی مردم بی گناه شرکت می کند و ادعا می کند که کشور آزادی و دموکراسی است.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ؛ نفوذ صهیونیست ها در رهبری آمریکا برای قشر وسیعی از جامعه روشن شده است و این موضوع یک نگاه تحلیلی نیست که شاید درست و شاید نادرست باشد، این موضوع از ابتدا طرح ریزی شده بود، به این گونه که هرنامزد ریاست جمهوری آمریکا باید نشانه هایی از وفاداری به یهودیان نشان دهد تا در انتخابات موفق شود . سطح وفاداری به صهیونیست هاتا آنجا بالا رفت که از رئیس جمهور آمریکا شنیدیم که گفت: «من یک صهیونیست هستم»فاجعه این است که او به خاطر این گفتار خود استیضاح نشد و مورد بازخواست قرار نگرفت!

شاید آنچه مرا در مورد شکست های اخیر دولت آمریکا متعجب کرد این بود که مجلس نمایندگان ایالات متحده یک جلسه تحقیق با روسای بزرگترین دانشگاه های آمریکا به شکلی تحقیرآمیز برگزارکرد!آنها به الیز استفانیک یکی از اعضای این مجلس اجازه دادند که با تمام گستاخی و به صورت متکبرانه به اساتید ارشد دانشگاه حمله کند،طوری که انگارجنایتکار هستند! آیا آمریکا به خاطر یک باند جنایتکار به توهین به نمادهای علم و دانش در کشورش افتخار کرده است؟

ناگفته نماند که آنها برای مبارزه با ایلان ماسک به خاطر تسلیم نشدن به خواسته های آنها برای رمزگذاری پلت فرم x به باج گیری متوسل شدند،من شخصاً دیگرحقیقت را از آن کانال های خبری ساختگی تحقیق نمی کنم، رسانه های غربی و برخی ازشبکه های خبری عربی به ابزار و بلندگوی صهیونیسم بین المللی تبدیل شده اند، آنها می خواهند جهان را از طریق این کانال هایی که بدون اجازه وارد خانه های ما می شوند، برای ما ترسیم کنند

آبرو و اعتبار آمریکا من را به یاد صحنه آن جادوگر باهوش می اندازد که با زیرکی دست،مهارت و توانایی خود در پنهان کردن چیزها و حذف آنها به شیوه ای جادویی تماشاگران را شگفت زده کرد،او با این کار خودباعث شد کودکان آنچه را که می بینند باور کنند و او را از صمیم قلب تشویق کنند.

اما گویا شعبده باز ما پیر شده و فراموش کرده که درب پشتی تئاتر را ببندد. عده ای از تماشاگران به طور اتفاقی از درب پشتی تئاتر وارد شدند و پوچ بودن این ترفندها را دیدند،ترفندهایی که فکر می کردند معجزه است!

اصل خبر را اینجا مشاهده نمایید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن