اخبارداخلی

اجرا کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در حوزه دانشکده علوم پزشکی چابهار

آوای سنت : سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی چابهار گفت: نوبت اول طرح واکسینه قطره خوراکی فلج اطفال از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ دی ماه سال جاری با تعداد ۸۲,۳۵۲ کودک زیر پنج سال آغاز می‌شود.

ایرج ضاربان در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: طرح واکسیناسیون فلج اطفال برای کودکان زیر پنج سال و کودکان خانوار غیر ایرانی در حوزه دانشکده علوم پزشکی چابهار از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ دی ماه سال جاری، آغاز خواهد شد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی چابهار افزود: تعداد ۸۲,۳۵۲ کودک زیر پنج سال و ۳,۰۲۱ کودک خانوار غیر ایرانی در حوزه دانشکده علوم پزشکی چابهار واجد شرایط برای دریافت واکسن فلج اطفال هستند.

این مسئول ادامه داد: اجرای این طرح توسط ۷۶۶ تیم بهداشتی در حوزه دانشکده علوم پزشکی چابهار به صورت مراجعه تیم‌های بهداشتی به درب منازل و هم مراجعه خانواده‌ها به نزدیکترین مرکز جامع سلامت، پایگاه‌ بهداشتی و خانه بهداشت انجام می‌گیرد.

ضاربان گفت: نوبت دوم این طرح نیز از ۱۴ تا ۱۷ بهمن ماه برگزار می‌شود و از مردم عزیز درخواست می کنیم با ماموران بهداشتی که برای انجام واکسیناسیون فلج اطفال به منازل مراجعه می‌کنند، همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن