اخبارداخلی

احداث مدرسه اوتیسم با کمک خیران در گنبدکاووس

آوای سنت : مدیرکل نوسازی مدارس گلستان گفت: با کمک یکی از نیکوکاران گنبدی فضای آموزشی «اوتیسم» بصورت تمام خیری در گنبدکاووس احداث می‌شود.

وحید فراهی در گرگان اظهارکرد: با یکی از نیکوکاران گنبدی تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد و وی متعهد شد تا یک باب فضای آموزشی ویژه بیماران «اوتیسم» در شهرستان گنبدکاووس احداث کند.

وی تصریح‌کرد: این فضای آموزشی با ۵۲۰ متر مربع زیربنا و پیش‌بینی اعتبار بیش از ۷ میلیارد تومان با اجرای طراحی،جانمایی نقشه، اجرا و نظارت پروژه و تجهیز توسط اداره کل نوسازی ساخته می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان خاطرنشان‌کرد: امسال این پنجمین پروژه فضای آموزشی در سطح استان گلستان است که بصورت تمام خیری احداث می‌شود و پروژه‌های دیگر نیز در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق‌قلا، گرگان با مشارکت خیران در حال اجرا است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ تفاهم‌ نامه برای احداث فضاهای آموزشی به تعداد ۴۸ کلاس‌ درس و مشارکت ۳۸ میلیارد تومان از طرف نیکوکاران استان با ۴ هزار و ۹۰۰ متر مربع بصورت تمام خیری منعقد شده‌ است.

فراهی گفت: در حال حاضر تنها یک مدرسه ویژه بیماران «اوتیسم» در مرکز استان فعالیت می‌کند و با توجه به اینکه بیشتر بیماران «اوتیسم» استان در شرق ساکن هستند، احداث چنین فضای آموزشی در گنبدکاووس علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه خانواده‌های این بیماران در کاهش حوادث جاده‌ای و صرفه‌جویی در زمان نیز کمک بزرگی خواهد کرد./فارس

گنبدکاووس

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن