اخبارداخلی

اختصاص بودجه ملی برای راه آهن اینچه‌برون به شاهرود

آوای سنت : نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: برای نخستین‌بار راه‌آهن اینچه‌برون-گنبدکاووس-آزادشهر-شاهرود از طریق ماده ۲۳ دارای بودجه ملی شده و می‌بایست مسئوولان استانی و شهرستانی پیگیر تصویب و تخصیص آن در بودجه سالانه کشور باشند‌.

امانقلیچ شادمهر در مراسم متمرکز پروژه‌های هفته دولت شهرستان با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان اظهارکرد: اتفاق بسیار مهم در دولت سیزدهم ایجاد ارتباط اقتصادی و تجاری ایران با کشورهای همسایه و بازار جهانی است که در آینده نزدیک این تحول در سفره و معیشت اقتصادی مردم آشکار خواهدشد.

وی تصریح‌کرد: همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کنار مدیران دولت سیزدهم تلاش دارند تا مشکلات کشور به ویژه اقتصادی را رفع کنند و در این دو سال تحول خوبی در حوزه‌های مختلف روی داده‌است گرچه ضعف‌هایی نیز وجود دارد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: اگر موضوعاتی مانند قیمت خودرو، قیمت گندم، نهاده‌های دامی و غیره ذیل شورایی تعیین و قیمت‌گذاری شود بی‌شک بسیاری از مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی مرتفع خواهدشد.

وی با اشاره به چشم‌انداز و افق ترسیم شده برای استان گلستان ادامه داد: چشم‌انداز خوبی برای گلستان ترسیم شده‌ و در این افق پروژه‌هایی که طی سالیان سال مغفول مانده و به آثارباستانی تبدیل شده‌ بود به همت دولت سیزدهم و بن‌ بست‌ شکنی‌های انجام شده در حال پیگیری و بهره‌برداری است.

رونق منطقه‌آزاد اینچه‌برون در ۵سال آینده

شادمهر گفت: منطقه آزاد اینچه‌برون طی پنج سال آینده چنان رونقی خواهدگرفت که سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری رقابت کنند.

وی بیان‌کرد: برای نخستین‌بار راه‌آهن اینچه‌برون-گنبدکاووس-آزادشهر-شاهرود از طریق ماده ۲۳ دارای بودجه ملی شده و می‌بایست مسئوولان استانی و شهرستانی پیگیر تصویب و تخصیص آن در بودجه سالانه کشور باشند‌.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: ماده ۲۷ جاده استراتژیک نفت گنبدکاووس نیز اخذ شده و از امسال این جاده دارای اعتبار ملی خواهد بود.

آغاز عملیات اجرایی و افتتاح بیش از ۲ هزار پروژه در گنبدکاووس

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۲ هزار و ۵۶۸ پروژه با اعتبار ۴ هزارو ۴۶۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲ هزار و ۸۶۳ نفر انجام شد.

مهدی دهرویه اظهارکرد: شهرستان گنبدکاووس نسبت به شهرستان‌های استان گلستان بالاترین اعتبار هفته دولت را دارد و نسبت به اعتبارات تملک‌دارایی شهرستان  نیز بیش از دوبرابر نسبت به سال گذشته رشد داشته‌است‌.

وی تصریح‌کرد: امروز بازسازی انقلابی در همه عرصه‌های مدیریت نیازمند فکر توام با عقلانیت است و تلاش کنیم انقلابی واقعی باشیم و انقلابی نما بودن بپرهیزیم./فارس

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن