اخبارخارجی

ارائه خدمات حمل‌ونقل رایگان به حجاج در فرودگاه جده

آوای سنت : فرودگاه بین‌المللی جده از راه‌اندازی سرویس رفت‌وبرگشت رایگان برای زائران از ترمینال ۱ فرودگاه به مقصد مسجدالحرام خبر داد.

به نقل از البلاد، فرودگاه بین‌المللی ملک عبدالعزیز در جده در حساب رسمی خود در شبکه توییتر با اعلام این خبر تصریح کرده است: برای بهره‌مندی از این خدمات، زائران باید لباس احرام پوشیده مدارک هویتی و گذرنامه خود را همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: سرویس حمل‌ونقل از فرودگاه هر دو ساعت یک‌بار از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب و سرویس برگشت از مسجدالحرام به فرودگاه هر دو ساعت یک‌بار از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ صبح در دسترس خواهد بود.

اهمیت طرح تدوین تاریخ ارشاد و فتوا در مسجدالحرام

از سویی ماجد المسعودی، دستیار مدیرکل امور ارشادی در تولیت حرمین شریفین ضمن استقبال از طرح تدوین تاریخ ارشاد و فتوا در مسجدالحرام این طرح را حاکی از اهمیت تدریس و امور فتوا در عربستان توصیف کرد.

به گفته وی اعلام این طرح از سوی تولیت مسجدالحرام بیانگر اهمیت توازن میان امور معنوی، مذهبی و فرهنگی در خدمات‌رسانی به زائران بیت‌الله الحرام است.

المسعودی تصریح کرد: ارائه تصویر مناسب از عربستان در سطح جهان اسلام وابسته به تأکید بر رسالت اصلی بر اصل پیام اسلام و مراعات این اصل در زمینه امور بشری در هر زمان و مکان است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن