اخبارداخلی

ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی حق مردم کردستان است

آوای سنت : بهرام دارایی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با توجه به حضور مردم کردستان در جبهه های جنگ، در حوزه های مختلف از جمله بهداشت و درمان این استان دچار عقب افتادگی هایی شد که امروز نیاز است برای رسیدن به شاخص های کشوری تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: مقایسه امکانات و زیرساخت های بهداشتی و درمانی امروز نسبت به گذشته کار اشتباهی است اما با این وجود در حال حاضر کردستان دارای وضعیت مطلوبی از نظر شاخص های درمانی و بهداشتی است و باید به دنبال بهبود این وضعیت باشیم.

استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: امیدواریم هر مدیری که بر مسند دستگاه های اجرایی کردستان منصوب می شود بتواند در راه توسعه کردستان سهیم باشد.

اسماعیل زارعی کوشا ادامه داد: سعی داریم در انتصابات جدید از نیروهای انقلابی، متعهد و متخصص در حوزه های مختلف بهره بگیریم و امروز خوشحالیم که در دانشگاه علوم پزشکی کردستان این اتفاق افتاده است.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در این مراسم بیان کرد: از روز اولی که این پست را قبول کردم، تنها یک دغدغه داشتم و آنهم این بود که وقتی که می روم با کارهایی که می کنم، دعای خیر دنبالم باشد و امروز به این خواسته خود رسیده ام.

فرزین رضاعی یادآور شد: خوشحالم امروز که می روم شخصی شایسته تر از خودم این پست را قبول کرده و اینگونه می توانم با خیال آسوده به شغل اصلی خود که آموزش است، بپردازم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در این مراسم گفت: آنچه که مسئولیت را در این حوزه حساس می کند، بحث ارتقای سلامت جامعه و مردم است که باید به دنبال این باشیم که عدالت را در راستای شاخص های بهداشتی در کردستان ایجاد کنیم.

فریدون عبدالملکی افزود: رضایت مندی در میان خدمت گیرندگان و خدمت دهندگان یک مدیریت مناسب می خواهد چرا که موفقیت در آن منجر به ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی می شود.

وی اظهار کرد: دانشگاه کردستان در حال حاضر روند توسعه ای دارد و امیدواریم بتوانیم در دورترین نقاط استان همچنان خدمات بهداشتی و درمانی را برای ارتقای بیش از پیش شاخص ها ارائه کنیم.

گفتنی است طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فریدون عبدالملکی به عنوان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی کردستان منصوب شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن