اخبارداخلی

ارزانترین فروشگاه فروش بازدیدتوییچ

این مطلب رپورتاز اگهی است

آوای سنت : مطلب زیر یک رپورتاز آگهی است.

بسیاری از فروشگاها هستند که اقدام به فروش بازدید توییچ میکنند ، اما آیا میدانید که سایت هایی وجود دارند که برای ۱۰۰۰ بازدید فقط ۲۰۰۰ هزار تومان به پایین دریافت میکنند؟

برای اینکه آمار بازدید ویدئو های توییچ را افزایش دهید ، راهای بسیاری وجود دارد  ، اما آسان ترین و کم هزینه ترین راه ، خرید بازدید توییچ است . با خرید بازدید میتوانید خود را حرفه ای جلوه دهید.

اگر در مورد بازی gtav در حال استریم هستید ، و کاربر بازی gtv را در توییچ جستجو کند ، تنها یک چیز میتواند بین دو پیج ، اعتمادش را جلب کند و آن هم این است که کدام یک از استریمر ها بازدید بیشتری دارد !

درواقع بازدید بیشتر این موضوع را به کاربر نشان میدهد که قطعا استریمری که بازدید بیشتری دارد ، محبوبیت و اعتبار بیشتری داشته است که توانسته این میزان بازدید را به دست آورد. خرید بازدید توییچ به پیج شما صدمه ای نخواهد زد ، زیرا توییچ مانند اینستاگرام به میزان بازدید حساسیت نشان نمیدهد.

به جهت خرید بازدید توییچ میتوانید به آدرس shirazsocial.com/twitch-views مراجعه کنید و بازدید twitch مورد نظر را خریداری کنید.

با بالا نشان دادن بازدید twitch درآمد شما چندین برابر میشود!

وقتی که بازدید کنند های زیادی را داشته باشید ، توجه دیگر بازدید کنندگان را به خود جلب میکنید و میتوانید با دریافت دونیت های بسیار ، درآمد زیادی کسب کنید.

فروشگاه شیراز سوشال برای تهیه این میزان بازدید نیز برای کاربران خود کد تخفیفی را در نظر گرفته است .

کد تخفیف خرید بازدید توییچ : twitchviews

نکته  ، به هنگام خرید بازدید ، زیاده روی نکنید ! اگر ۱۰۰ کاربر توییچ دارید ، نهایتا ۱۰۰۰ بازدید خریداری کنید ، خریداری ۱۰ هزار بازدید توییچ برای کانالی که ۱۰۰ کاربر دارد ، کاملا فیک جلوه نشان داده میشود و نه تنها باعث پیشرفت نخواهد شد ، بلکه احتمال مسدود شدن کانال شما نیز وجود دارد.

میزان بینندگان ایرانی توییچ:

توییچ در سال ۲۰۲۰ به هنگام شروع بیماری کرونا ، محبوبیت به شدت زیادی بین کاربران ایرانی و کل دنیا کسب کرد. تا سال ۲۰۲۲ آمار کاربران ایرانی در توییچ به ۵ میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است.

آیا توییچ فیلتر شده است؟ بله twitch در سال ۱۴۰۰ به دلیل وجود استریم های بزرگسال در ایران فیلترشد . متاسفانه در توییچ محدودیتی برای استریم بزرگسال یا +۱۸ اعمال نشده است که به همین دلیل باعث فیلتر شدن توییچ شده است.

 

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن