اخبارخارجی

از مردم عراق عذرخواهی کنید!

درخواست یک سرباز آمریکایی از جرج بوش

آوای سنت : یک سرباز آمریکایی از جرج بوش ،رئیس جمهور سابق آمریکا خواست بابت کشتن عراقی ها عذرخواهی کند.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ،چند روز پیش ، جورج دبلیو بوش ، رئیس جمهور سابق آمریکا مورد حمله شدید نظامیان آمریکایی قرار گرفت که قبلاً در حمله آمریکا به عراق شرکت کرده بود. یکی از سربازان به نام مایک پرسنر از رئیس جمهور اسبق آمریکا خواست به خاطر کشته شدن یک میلیون عراقی عذرخواهی کند،این اتفاق هنگام شرکت جورج بوش در یک جلسه عمومی که در شهر لانگ بیچ ، غرب ایالات متحده برگزار شد ، رخ داد.

سرباز سابق که یک فعال سیاسی است رئیس جمهور اسبق آمریکا را متهم کرد که در مورد وجود سلاح های کشتار جمعی در عراق دروغ گفته است و ارتباط رژیم صدام حسین رئیس جمهور وقت عراق با حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ ، که توسط القاعده پذیرفته شد ،توجیهاتی است که دولت جورج دبلیو بوش برای حمله به عراق به کار گیری کرده است

بوش سعی کرد حرف سرباز سابق آمریکایی را که بر سر او فریاد می کشید ، قطع کند و گفت: “بنشینید و با احترام رفتار کنید” اما سرباز سابق در ادامه کلام خود گفت:شما من و دوستانم را به عراق فرستادید.دوستان من را کشتید. دوستان من به خاطر دروغگویی شما کشته شدند،او دو بار گفت :شما باید عذرخواهی کنید، باید عذرخواهی کنید.

پرسنر سعی کرد اسامی دوستان خود را که سربازانی را که در جنگ آمریکا در عراق کشته شده اند ، لیست کند اما نیروهای امنیتی او را به اجبار و در حالی که به سبب شجاعتش مورد تشویق حاضران قرار گرفته بود، از جلسه اخراج کردند.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن