اخبارداخلی

استقبال امام جمعه سقز از فعالیت مجدد دبیرخانه کنگره بین‌المللی امام شافعی

آوای سنت : ماموستا محمود ابن‌الخیاط در دیدار با مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کردستان از آغاز فعالیت مجدد دبیرخانه کنگره بین‌المللی امام شافعی در شهرستان سقز استقبال کرد.

ماموستا محمود ابن الخیاط امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سقز در دیدار با مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان و دستیار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در امر مردمی سازی دولت افزود: توجه به فرهنگ عفاف و حجاب،تکریم مفاخر و علمای دینی و تقویت فرهنگ تقریب مذاهب اسلامی با هم افزایی فکری و انسجام اعضای شورای فرهنگ عمومی موجب شکوفایی در رویدادهای فرهنگی با نشاط و تحول خواه می شود.

امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سقز بیان کرد: ابتکار عمل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان و راهبرد عملیاتی هیات رییسه این شورا نشان از ایجاد پویش بزرگ‌جهادی در عرصه فرهنگ است.

وی از آغاز فعالیت مجدد دبیرخانه کنگره بین المللی امام شافعی(رحمت الله علیه)و برنامه موضوعی جشنواره بین المللی فرهنگی هنری شوافع استقبال و خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های تبیین اندیشه های فقهی و حقوقی که جامعه را به سوی تمدن نوین اسلامی رهنمون می گردد از نتایج یک رویداد موثر با بن مایه فرهنگی است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن