اخبارداخلی

اعلام فراخوان انتخاب پژوهش برتر در حوزه علوم اسلامی در کردستان

آوای سنت : معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از اعلام فراخوان انتخاب پژوهش برتر در حوزه علوم اسلام» از روز هشتم آبان‌ماه در کردستان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا ۳۰ آذرماه فرصت شرکت در این مسابقه پژوهشی را دارند.

ماموستا ایوب احمدپور اظهار کرد: معاونت آموزش و پژوهش دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در نظر دارد به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش در آذرماه سال جاری مسابقه پژوهش برتر در حوزه علوم اسلامی را معرفی کند.

وی از اعلام فراخوان انتخاب پژوهش برتر در حوزه علوم اسلامی از روز هشتم آبان‌ماه در کردستان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا ۳۰ آذرماه فرصت شرکت در این مسابقه پژوهشی را دارند.

معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ترویج و تشویق به پژوهش در علوم اسلامی و تجلیل از مقام علمی پژوهشگران را از اهداف این برنامه پژوهشی عنوان و بیان کرد: این مسابقه پژوهشی در بخش کتاب، پایان‌نامه و مقاله برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مقالات یا کتاب‌های ارسالی باید در حوزه علوم اسلامی باشد، افزود: کتاب، پایان‌نامه و مقاله شرکت داده شده در این مسابقه باید در مجلات معتبر منتشر شده باشد.

ماموستا احمدپور با تأکید بر اینکه آثار مربوط به سال‌های ۱۳۹۸ الی ۱۴۰۰ در این مسابقه پژوهشی می‌توانند شرکت کنند، بیان کرد: نویسنده می‌‌بایست یک نسخه از اثر خود را به همراه رزومه علمی به آدرس تهران، خیابان جمهوری اسلامی، بعد از خیابان ولیعصر (عج)، خیابان رازی، پلاک ۱۵، دبیرخانه شورای برنامه­‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، مدیریت پژوهش، ارسال کند.

وی با اشاره به تجلیل از نفرات برتر یادآور شد: از نفرات برتر استانی با اعطای جوایز نفیس و لوح تقدیر در هفته پژوهش تجلیل خواهد شد

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن