اخبارداخلی

اقدامی که باید پاس داشت

نویسنده : سید علاءالدین حیدری

آوای سنت : مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در اقدامی شایسته و مهم دریادار شهرام ایرانی فرزند برومند ایران از هموطنان کرد اهل سنت را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب نمودند .

انتصاب یک اهل سنت بعنوان فرمانده نیروی دریایی ارتش برای ما از چند منظر قابل توجه است .

اول اینکه این انتصاب در حوزه فرماندهی کل قوا حاوی پیامِ وحدت و شایسته سالاری بوده و می تواند نقشه راه دیگران قرار گیرد .

دوم اینکه با این اقدام به سلایق کسانیکه معمولا نیروهای شایسته اهل سنت را در بایگانی و حاشیه ها در انزوا قرار می دادند ، پایان می دهند .

سوم اینکه مقام معظم رهبری با انتصاب دریادار ایرانی عملا به توصیه ها و نظرات وحدتی خود در خصوص توزیع عادلانه و نگاه مساوی به شایستگان اهل سنت جامعه عمل پوشاندند و به همه مسئولین عملا درس همدلی دادند که ما آنرا ارج می نهیم و پاس می داریم .

بنظرم این انتصاب می تواند گام مهم و مقطع تحول آفرینی در تحقق یکی از مطالبات اهل سنت باشد که آنرا مدیون رهبر فرزانه انقلاب هستیم .

قطعا ایران اسلامی با وحدت و برادری دژ مستحکم و تسخیر ناپذیری است که روزنه ای برای نفوذ دشمن نخواهد داشت .

در پایان ضمن تقدیر از فرمانده معظم کل قوا و تبریک به دریادار ایرانی ، به همه مسئولین کشور توصیه می کنم که این اقدام پسندیده را نصب العین خود قرار داده و از آن پیروی کنند چرا که جای هیچگونه کم کاری نمانده است .

سید علاءالدین حیدری
فعال مدنی اهل سنت

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن