اخبارخارجی
موضوعات داغ

انتقاد یک بانوی اماراتی از بی توجهی غرب به کودکان غزه

آوای سنت : هند بنت فیصل القاسمی اماراتی از برخورد دوگانه بین فلسطینی هایی که در جنگ های رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه کشته شدند و یهودیان کشته شده در آنچه به عنوان هولوکاست شناخته می شود، انتقاد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ، هند القاسمی در حساب رسمی خود در توییتر نوشت که رسانه‌هایی که می‌دانید چه کسانی آن‌ها را کنترل می‌کنند، هیچ گونه همدردی با کودکان غزه نکردند. ادعای آنها این است که پدران تروریست این کودکان از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده کرده اند.

او افزود:هیچ کس شما را باور نمی کند… با پختگی رفتار کنید… جنگ را متوقف کنید.

القاسمی در توئیتی دیگر گفت اسرائیل معتقد است که بمباران و کشتار غیرنظامیان و کودکان کاملا قابل درک و موجه است و آمریکا این را دفاع از خود می نامد.

او همچنین در توئیتر نوشته بود که کتاب ها، فیلم ها و رسانه ها از یادآوری یهودیانی که در جریان هولوکاست کشته شده اند دست بر نمی دارند. در حالی که آنها این واقعیت را که ۱۲ میلیون مسلمان در ۲۵ سال گذشته کشته شده اند نادیده می گیرند.

هند القاسمی قبلاً نیز انتشار پیام‌های نفرت انگیز علیه اسلام توسط هندوهای مقیم امارات را در توییتر محکوم کرده بود. او همچنین در گذشته نیز از رفتار دولت چین با مسلمانان اویغور انتقاد کرده بود.

قابل ذکر است که آخرین تهاجم ارتش اشغالگر قدس در مدت سه روز منجر به کشته شدن ۴۵ نفر از جمله کودکان و مجروح شدن ۳۶۰ نفر دیگر شد.

در طول سال‌های گذشته، صدها کودک در غزه به دست نیروهای اشغالگری که پس از وقوع هرجنگ در نوار غزه عمدتا غیر نظامیان را هدف قرار می دهند،کشته شدند.

اصل مطلب را اینجا بخوانید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن