اخبارخارجی

بانوی مسلمان مربی فوتبال در بیرمنگام جایزه «قهرمان» را به خود اختصاص داد

آوای سنت : یک بانوی مسلمان الهام بخش که به عنوان مربی فوتبال زندگی صدها جوان در بیرمنگام را از طریق ورزش متحول کرده است،جایزه «هیرو» (قهرمان) را به خود اختصاص داد.

به نقل از « aboutislam»، یک بانوی مسلمان الهام بخش که به عنوان مربی فوتبال زندگی صدها جوان در بیرمنگام را از طریق ورزش متحول کرده است،جایزه «هیرو» (قهرمان) را به خود اختصاص داد.

«آشا ریج» ۴۵ ساله طرح خود را هفت سال پیش با راه اندازی باشگاه فوتبال «Dream Chasers» و مشارکت بیش از ۱۶۰ جوان در هفته آغاز کرد.

بر اساس گزارش های دریافت شده این باشگاه چیزی بیش از یک باشگاه فوتبال است،این باشگاه با ایجاد ارتباط با افسران پلیس محلی به راه اندازی کمپین جمع‌آوری زباله، ارائه آموزش‌های انگلیسی به والدین مهاجر و توزیع بسته‌های غذا برای نیازمندان به منظور برقراری پل‌های ارتباطی در جامعه کمک می‌کند.

آشا و بازیکنانش اخیرا برای کسانی که با بحران هزینه های زندگی دست و پنجه نرم می کنند، غذا تهیه کرده و قرار است صدها بسته به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان میان اعضای جامعه توزیع کنند.

آشا هنگام دریافت جایزه گفت: من نمی توانم شادی و خوشحالی کنونی ام را در قالب کلمات بیان کنم.

«تروی دینی»، کاپیتان بیرمنگام سیتی، داور جوایز امسال، گفت که طرح هایی مانند این طرح،الهام بخش بسیاری از زنان برای ورود به فوتبال است.

نام آشا در میان فهرست بلندی از زنان مسلمان افتخارآفرین قرار دارد که به خاطر تلاش‌شان در جامعه مورد تقدیر قرار گرفته اند.

«حسیبه عبدالله» اولین مربی بوکس با حجاب انگلیس یکی از کسانی است که مورد تقدیر قرار گرفته است.

این فهرست همچنین شامل «نسیم اختر» است که بیش از ۲۰ سال را صرف تشویق هزاران زن در بیرمنگام برای تغییر زندگی خود از طریق ورزش کرده است.

«یاسمین نسا»، یکی از بنیانگذاران باشگاه فوتبال زنان «Saltley Stallions» و «سلما بی»،مربی و مدیر « Sporting Pathways» بیرمنگام نیز از جمله مسلمانان در این لیست هستند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن