اخبارخارجی

برچسب «قبه الصخره» بر شیشه‌ مشروب !

ادامه توهین به مقدسات فلسطینی

آوای سنت : در سالروز آتش زدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها، رسانه‌های فلسطینی با انتشار عکسی اعلام کردند، رژیم صهیونیستی در ادامه توهین به مقدسات فلسطینی مشروباتی با برچسب « قبه الصخره» وارد بازار کرده است.

روز (یکشنبه) ۲۱ آگوست ۲۰۲۲، پنجاه و سومین سالروزآتش زدن مسجدالاقصی به دست یک صهیونیست افراطی است.

در همین رابطه خبرگزاری «شهاب» گزارش کرد، از جمله مصادیق یهودی‌سازی مسجدالاقصی به دست رژیم صهیونیستی، مشروباتی است که با برچسب « قبه الصخره» در فلسطین اشغالی به فروش می‌رسد.

این خبرگزاری افزود، رژیم صهیونیستی این مشروبات را از اوکراین وارد می‌کند و آزادانه در بارهای فلسطین اشغالی به فروش می‌رسد بدون اینکه کسی متوجه این توهین به مقدسات فلسطینی شود.

در ادامه این گزارش آمده، یکی از جوانان فلسطینی ساکن در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ (تحت کنترل رژیم اسرائیل) بسیاری از این شیشه‌های مشروب را معدوم کرد.

در بیست و یکم ماه آگوست سال ۱۹۶۹ بخش‌های گسترده‌ای از مصلای مسقف مسجد الاقصی به آتش کشیده شد و امروز فلسطینی‌ها می‌گویند شعله‌های آتش در نخستین قبله مسلمانان هنوز زبانه می‌کشد.

رژیم صهیونیستی این حادثه را که خسارات سنگین به مسجد الاقصی وارد کرد به یک یهودی استرالیایی تبار به نام «دنیس مایکل روهان» نسبت داد. او در یک دادگاه نمایشی محاکمه و سپس به ادعای اینکه یک بیماری روانی بوده است، آزاد شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن