اخبارداخلی

تاکید استاندار بر حمایت از نخبگان کردستانی

آوای سنت : استاندار کردستان نخبگان استان را شایسته حمایت، تقدیر و تحسین دانست و گفت: باید شرایطی فراهم شود تا این استعدادهای خلاق به صورت شایسته بروز کند و در این راستا مکلفیم با تمام توان خود در خدمت آنان باشیم.

اسماعیل زارعی کوشا شامگاه شنبه با حضور در منزل دیاکو فاروقی، حائز رتبه برتر کنکور سراسری ۱۴۰۲، افتخارآفرینی وی را تبریک گفت و با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از وی تجلیل کرد.

وی افزود: نقش جوانان کردستانی در کسب موفقیت‌های بزرگ علمی در عرصه‌های ملی و بین المللی با عزمی راسخ، بی بدیل است.

استاندار کردستان جوانان با استعدادهای برتر را موتور محرک پیشرفت استان و کشور برشمرد و گفت: بخشی از توسعه استان در گرو نقش آفرینی جوانان خوش فکر با ایده‌های نو است.

وی دانشجویان و دانش آموزان نخبه را سرمایه‌های گران‌بهای کشور عنوان کرد و افزود: استان کردستان جوانان بی‌نظیری را دارد که مایه افتخار و سربلندی این مزبوم هستند.

با اعلام نفرات برتر و رتبه های تک رقمی کنکور سراسری ۱۴۰۲ از سوی سازمان سنجش، ۲ دانش آموز کردستانی در میان رتبه های تک رقمی آزمون سراسری قرار گرفتند.

بر این اساس در گروه آزمایشی علوم تجربی، دیاکو فاروقی رتبه هشت و در گروه آزمایشی زبان خارجی، امید کتاب اللهی رتبه پنج کشور را از استان کردستان به خود اختصاص دادند./ایرنا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن