اخبارخارجی
موضوعات داغ

توضیحات امام جمعه اهل سنت خاش درباره نحوه فوت فرزندشان

آوای سنت : روز گذشته در شبکه‌های خارج از کشور درباره فوت فرزند امام جماعت مسجد اهل سنت خاش منتشر شد که مولانا عثمان قلندرزهی با انتشار پیامی واقعیت ماجرای فوت فرزندش را شرح داد.

برخی از کانالهای خبری روز گذشته اعلام کردند: حماد ریگی‌کوته (قلندرزهی)، نوجوان ۱۶ ساله و فرزند مولانا محمدعثمان، امام جماعت مسجد الخلیل خاش توسط سرنشینان یک خودرو پژو در منطقه کارواندر با شلیک گلوله کشته شد.

این رسانه ها ادعا کردند: حماد که به همراه خانواده خود به روستای سرتلاپ واقع در منطقه کارواندر مسیر خاش به ایرانشهر رفته بودند، هدف شلیک گلوله سرنشینان یک خودرو پژو قرار گرفته و از ناحیه شکم مجروح و در مسیر انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

امام جماعت مسجد اهل سنت خاش با انتشار خبری در کانال رسمی خود، ادعای شبکه های بیگانه را تکذیب کرد.

در متن خبر امام جمعه خاش آمده است:

با توجه به نشر شایعاتی دروغین در فضای مجازی در مورد قتل فرزند شیخ القرآن بوسیله افرادی مجهول، به اطلاع هموطنان عزیز رسانیده می شود که حماد در حین بازی با اسلحه جنگی دچار حادثه گردیده و اشتباهی و سهواً در منطقه سرتلاب با شلیک گلوله جنگی به دست خویش مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فوت می نماید.”

شمس آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان نیز در این زمینه اظهار کرد: فرزند ۱۶ ساله مولوی محمد عثمان قلندرزهی به وسیله اسلحه‌ای که در منزل آن‌ها بوده است فوت کرده است.

وی افزود: فرزند مولوی محمد عثمان قلندرزهی در حال بازی با اسلحه بود که به علت شلیک ناگهانی اسلحه فوت می‌کند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن