اخبارداخلی

توهین کنندگان به پیامبر روی آرامش نخواهند دید

مولانا قلندرزهی:پیامبر اکرم مورد احترام بشریت است

آوای سنت: مدیر حوزه علمیه مدینه العلوم خاش سزای توهین به رسول رحمت و مهربانی مرگ و عذاب جهنم دانست.

به گزارش آوای سنت مولانا محمد عثمان قلندرزهی با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام از سوی رئیس جمهور و برخی افراد نادان کشور فرانسه گفت: مکرون پلید و تمام اهانت کنندگان به ساحت خورشید عالم تاب و رسول رحمت و مهربانی باید بدانند که سزای عمل زشت و ننگین شان مرگ و گرفتار شدن در عذاب الهی است.

وی افزود: وجود مقدس امام الانبیا و سرور کائنات برای تمام بشریت خیر و رحمت است و دشمنان نادان و زشت رویان باید بدانند که این دنیا به خاطر وجود ارزشمند و بزرگ حضرت محمد مصطفی صلی الله و علیه و آله سلم ایجاد شده و تا قیامت نیز نام آن حضرت صلی الله و علیه و آله وسلم جاودانه و بلندمرتبه خواخد ماند.

مولانا قلندرزهی در این خصوص ادامه داد: تمام افراد زشت صفتی که به ساحت مقدس امام الانبیا توهین می کنند و در دل و زبان نیت اهانت دارند، باید گردن زده شوند. هم اینک نیز مکرون رئیس جمهور پلید فرانسه و همراهانش با دعای بد امت اسلام مواجه بوده و رنگ آسایش و آرامش را نمی بینند. لذا یقین بدانید مجاهدان این امت ساکت ننشسته اند و این کفار و دشمنان قسم خورده اسلام را به مجازات می رسانند. چنانچه تمام دنیا می داند که رئیس جمهور فرانسه و همراهانش در کاخ و خانه های خودشان پناه گرفته و جرات بیرون آمدن از آن را ندارند.

امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش وجود مقدس پیامبر مکرم عاملی مهم برای حفظ اتحاد و یکپارچگی و انسجام اسلامی بر شمرد و تاکید کرد: دشمنان اسلام باید بدانند که این امت هر گونه اذیت و آزار رسول الله صلی الله و علیه وسلم را بر نمی تابند و به صورت خودجوش پاسخ اهانت کنندگان را مقتدرانه و عزتمندانه می دهند. چنانچه این مسئله را قبلا نیز ثابت کرده اند. مسیری که امت اسلام در پیش گرفته، مسیراعتدال و پرهیز از خشونت و ترویج اخلاق در جامعه است و مطابق سنت و دستورات پیامبر اسلام عمل می کنند، اما اگر خدای ناکرده شاهد بی ادبی و بی حرمتی به ساحت آن حضرت صلی الله و علیه وسلم و صحابه و مومنان باشند، سرسختانه با اهانت کنندگان برخورد می کنند.

مولانا قلندر زهی عنوان نمود: نبی مکرم اسلام برای تمام مسلمان و جهان بشریت  دارای عزت و احترام بوده و جایگاه و ارزش والایی دارد. دنیا بداند که وجود مقدس آن حضرت صلی الله علیه وآله وسلم برای همگان محترم بوده و حتی پدر و مادر و نزدیکان خودشان را فدای نام مبارک پیامبر می کنند.

در میان امت اسلامی کسی هرگز به خودش اجازه نمی دهد که نام از نبی اکرم به بدی گفته شود و چه رسد به اینکه به بهانه آزادی بیان این شخصیت عظیم و عالی تبار و اشرف المخلوقات را با طرح کاریکاتور زشت مورد توهین قرار دهند. این دشمنان و سفاکان و جنایتکاران باید بدانند که قدم نهادن در حریم و خطوط قرمز امت اسلام مرگ است و مجاهدان امت با افراد بی ادب با سختی برخورد خواهند داشت. این مهم را تاریخ به آنها گواهی می دهد، بنابراین از تمام مردم دنیا می خواهیم به پیامبر اسلام احترام بگذارند و بیش از این مسلمانان را مورد اذیت و آزار قرار ندهند و روش و سیرت پیامبر اسلام و اخلاق حضرت محمد صلی الله و علیه وسلم را در زندگی فردی و اجتماعی خود برگزینند تا به سعادت در دنیا و آخرت برسند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن