اخبارخارجی

جشن بزرگ افتتاحیه فروشگاه پوشاک محجبه در شهر تولدو، اوهایو

آوای سنت : فروشگاه پوشاک اسلامی «کاملا پوشیده» در تولدو، واقع در اوهایوی آمریکا با شعار «متواضع و زیبا» طی یک مراسم افتتاحیه بزرگ، کار خود را در فروش محصولات محجبه به شهروندان آغاز کرد.

به نقل از ۱۳abc، فروشگاه پوشاک اسلامی در شهر تولدو در ایالت اوهایوی آمریکا مراسم افتتاحیه بزرگی را جشن گرفت. یک فروشگاه لباس اسلامی در تولدو با نام «کاملا پوشیده» برای اولین بار بعد از ظهر روز یکشنبه جشن افتتاحیه بزرگی برگزار کرده و درهای خود را به روی مشتریان باز کرد.

تیفانی بلکمن و لیکیلا کارتر ، مالکان این فروشگاه ، گفتند که در هنگام ورود به اسلام ، یافتن لباس ، پوشاک محجبه، کتاب و سایر منابع دینی برایشان به چالش بزرگی تبدیل شده بود. و این تجربه به آنها الهام بخشید تا تجارت خود را برای کمک آغاز کنند و فروشگاه پوشاک اسلامی را با شعار «متواضع و زیبا» افتتاح کنند.

مالکان مشترک به یاد می‌آورند که مجبور بوده‌اند برای خرید لباس و لوازم جانبی یا سفارش آنلاین به دیربورن میشیگان سفر کنند.

بلکمن گفت: مشکلات زیادی بود و ما می‌خواستیم هر طور شده این خلا را پر کنیم و یک مغازه ایجاد کنیم که مردم بتوانند در آن قدم بزنند و یک حجاب مناسب و مطابق با سلیقه خودشان در آنجا بخرند.

بلکمن و کارتر گفتند که این فروشگاه تنها مختص لباس‌های محجبه نیستند و محصولات متنوع و انواع لباس‌های مختلف را برای زنان و کودکان و مردان فراهم می‌سازد.

بلکمن افزود: به لطف خدا مشارکت بی‌مانندی از سوی مردم شاهد بوده‌ایم به طوری که هیجان زده‌ شده‌ایم و به نظر من این بسیار زیبا است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن