اخبارخارجی

جنجال تبلیغ طلاق در تونس

آوای سنت : تبلیغ یک پلتفرم الکترونیکی در تونس که تسهیل روند طلاق را ترویج می کرد،جنجال گسترده ای را در رسانه های اجتماعی به راه انداخت و باعث شد کانون وکلا مداخله کند و این سایت بسته شود.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ،بنری الکترونیکی متنی را در خیابان های پایتخت تونس درزمینه طلاق پخش کرد که روی آن نوشته شده بود:”طلاق، تصمیم با شماست،ما فقط مراحل کار را انجام می دهیم” فعالان در شبکه های اجتماعی از آن به عنوان تشویقی برای طلاق و تخریب خانواده ها یاد کردند.

با مداخله کانون وکلا،وب سایت این پلت فرم الکترونیکی پس از جنجال گسترده در پایگاه های ارتباطی در تونس بسته شد.

این پلتفرم خود را به عنوان اولین وب سایت تونس برای حمایت از تصمیم شما و ارائه خدمات مشاوره ای برای تسهیل روند طلاق بین همسران در این کشور معرفی کرد. این کار برای آموزش دادن به جوانانی که در شرف ازدواج هستند در مورد اهمیت انتخاب شریک زندگی و بهره مندی از داستان ها و تجربیات قبلی است تا بتوانند یک زندگی زناشویی پایدار و سالم را تضمین کنند.

این پلتفرم افزود:در صورتی که تصمیم نهایی برای طلاق وجود داشته باشد،ما خدمات ایمن، مقرون به صرفه و تضمینی ارائه می‌کنیم و از تصمیم شما، چه مرد و چه زن حمایت می‌کنیم.

این بنرها انتقادات گسترده‌ای را در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی در تونس برانگیخت و بسیاری تصور کردند که آنها طلاق را تشویق می‌کنند و به دنبال متفرق کردن خانواده تونسی هستند.

کانون وکلای این کشوربا صدور بیانیه ای این اقدامات راخطرناک،ناقض قانون و نقض حقوق و داده‌های شهروندان و اجرای صحیح عدالت توصیف کرده است.

همچنین گفت این امر نشان دهنده فریب و جعل هویت یک وکیل است زیرا می گویند انجام کار فقط در صلاحیت این وکیل است. رسانه های محلی به نقل از سواد عبدالرحیم، شهردار تونس، گفتند که شهرداری در محتوای بنرها دخالت نمی کند، اما قاعده ای کلی برای احترام به محتوا وجود دارد.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن