اخبارخارجی

حذف اجباری تبلیغات امارات برای پرواز به سرزمین‌های اشغالی

آوای سنت : شرکت هواپیمایی اتحاد امارات مجبور شد تبلیغات سفر به سرزمین‌های اشغالی را پس از بازخورد منفی گسترده در شبکه‌های اجتماعی حذف کند.

به گزارش آوای سنت ؛ به نقل از میدل‌ایست‌آی، شرکت هواپیمایی اتحاد امارات که یک شرکت دولتی است، مجبور شد ویدئویی را که برای جذب مسافر برای بازدید از معبد معروف به «هیکل ثانی» در فلسطین اشغالی روی وب‌سایت خود گذاشته بود، حذف کند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که ابوظبی، پروازهای مستقیم از پایتخت امارات به تل‌آویو را آغاز کرده است.
رژیم صهیونیستی مدعی است هیکل ثانی که در سال ۷۰ پیش از میلاد از سوی رومی‌ها تخریب شد، در محل کنونی مسجدالاقصی واقع شده بود. بقایای این معبد، یکی از مهمترین اماکن دینی یهودیان به شمار می‌رود.
از سال ۱۹۶۷ که رژیم صهیونیستی شرق بیت‌المقدس را به اشغال خود درآورد، تنش‌ها در این منطقه بین مسلمانان و یهودیان افراطی بالا گرفته است و این ادعا، دستاویزی برای حملات گاه و بیگاه افراط‌گرایان یهودی به مسجدالاقصی شده است.
این ویدئوی تبلیغاتی بخشی از تبلیغات شرکت اتحاد بوده که قرار است از اواخر مارس سال آینده میلادی، پروازهای مستقیم به تل‌آویو داشته باشد.
در این ویدئو که دیروز (دوشنبه) با عنوان «از تل‌آویو بازدید کنید» بر روی سایت این شرکت قرار گرفت، سواحل این منطقه اشغالی و معبد هیکل ثانی تبلیغ شده است. پس از اعتراضات گسترده به این ویدئوی تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی عرب‌زبان، شرکت اتحاد مجبور شد آن را از وب‌سایت خود حذف کند.
عادی‌سازی روابط حکومت امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی، با محکومیت گسترده فلسطینی‌ها و دیگر مسلمانان در گوشه و کنار جهان اسلام مواجه و خیانت به آرمان آزادی فلسطین و مسجد‌الاقصی تعبیر شده است.
برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن