اخبارخارجی

حمایت حزب کارگر انگلیس از مجازات رژیم صهیونیستی

پشتیبانی حزب شاخص انگلیسی از آرمان فلسطینی ها

آوای سنت :حزب کارگر انگلیس از مجازات اسرائیل و به رسمیت شناختن دولت فلسطین حمایت می کند.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت حزب کارگر مخالف بریتانیا روز دوشنبه پیشنهادی را ارائه کرد که از اعمال تحریم ها علیه اسرائیل حمایت می کند و خواستار به رسمیت شناختن فوری دولت فلسطین است.

این حزب ، حمله نظامی اسرائیل به مسجد الاقصی ، آوارگی عمدی در محله شیخ جراح و جنگ در نوار غزه را محکوم کرد.

اکثریت اعضای حزب کارگر بریتانیا به این پیشنهاد که متعهد به رسمیت شناختن دولت فلسطین است، رای مثبت دادند.اعضای این حزب در جریان کنفرانس عمومی حزب کارگر  از تحقیقات دیوان کیفری بین المللی در مورد جنایات اسرائیل استقبال کردند.

در اوایل ماه مارس ، فاتو بنسودا ، دادستان سابق دادگاه ،از آغاز تحقیقات در مورد وضعیت فلسطین خبر داد.دادگاه درباره “مظنون” مبنی بر ارتکاب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در سرزمین های اشغالی فلسطین تحقیق خواهد کرد.

کنگره حزب کارگر همچنین با پیشنهاد تحریم علیه اسرائیل به دلیل سیاست های آپارتاید در قبال فلسطینی ها موافقت کرد.

پیشنهاد حزب کارگر به گزارش های گروه های حقوق بشری اشاره داشت ،این گزارش ها به طور قطعی به این نتیجه رسیدند که اسرائیل در حال انجام جنایت آپارتاید است که توسط سازمان ملل متحد تعریف شده است.

این پیشنهاد توسط بخش جوانان حزب کارگر ارائه شد و به راحتی به تصویب رسید ، اما رای برای رهبری کارگر الزام آور نیست.محمود عباس ، رئیس تشکیلات فلسطین گفت که این تصمیم یک پیام قوی برای دولت اسرائیل دارد که جهان دیگر ادامه این اشغال را نمی پذیرد.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن