اخبارخارجی

حمله نیروهای متجاوز اسرائیلی به نمازگزاران فسطینی

آوای سنت : نیروهای متجاوز اسرائیلی با کفش وارد مسجد حرم حضرت ابراهیم(ع) در شهر الخلیل در کرانه ی غربی اِشغالی شدند و نمازگزاران را از مسجد بیرون کردند!

مسلمانانی که هنگام نماز خواندن در مسجد مورد خشونت قرار گرفتند ، بدن آنها کبود شده است

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت نیروهای اِشغالگر اسرائیلی به بهانه ى یوم کیپور (روز آمرزش)، مقدس ترین روز یهودیان، وارد مسجد حرم حضرت ابراهیم(ع) در شهر الخلیل در کرانه غربی اِشغالی شدند و مسلمانانی را که نماز می خواندند را به زور و با خشونت بیرون کردند.

جمال ابو آرام، مدیر بنیادها در شهر الخلیل، در بیانیه ای گفت که نیروهای اسرائیلی با کفش وارد مسجد حرم ابراهیم شدند و نمازگزاران را در حال راه رفتن با کفش روی فرش هایی که مسلمانان در آنجا نماز می خوانند ، با استفاده از زور و خشونت مجبور به تخلیه مسجد کردند.

آرام اظهار داشت که چندین نفر از مردم و کارمند اداره اوقاف با استفاده از تفنگ مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و بدن آنها کبود شده است.

حسام ابو الرب ، معاون وزیر اوقاف و امور مذهبی تاکید کرد بسته شدن هاى مداوم مسجد حرم حضرت ابراهیم(ع) توسط مقامات اِشغالگر اسرائیل، جلوگیری از خوانده شدن اذان و اخراج کارکنان مسجد، حمله آشکار به مسجد و تلاش برای به دست گرفتن کنترل کامل آنجا است!

مسجد حرم حضرت ابراهیم(ع) بعد از مسجد الحرام ، مسجد النبی و مسجد الاقصی چهارمین مسجد مقدس در بین مسلمانان محسوب می شود.

این مسجد در روزهای تعطیلات یهودیان ، ۱۰ روز در سال ، توسط مقامات اسرائیلى به طور کامل بر روی مسلمانان بسته می شود.

* اصل خبر را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن