اخبارداخلی

خیرین تایباد برای آزادی زندانیان بیش از یک میلیارد کمک کردند

۱۱ نفر چشم انتظار آزادی

آوای سنت : رئیس اداره زندان تایباد گفت: خیرین این منطقه برای آزادی زندانیان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان کمک کردند.

منصور شجاعی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در تایباد اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران شیعه و اهل سنت شهرستان مرزی تایباد در جشن گلریزان مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک کردند که در جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی صرف خواهد شد.

رئیس اداره زندان تایباد افزود: در حال حاضر ۱۱ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در زندان مشغول گذراندن حبس خود هستند که نیازمند چهار میلیارد تومان کمک از ناحیه نیکوکاران هستند.

وی ادامه داد: در گلریزان سال ۱۴۰۱ در این شهرستان خیرین مبلغ ۸۲۰ میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی خود را در راه آزادی ۹ زندانی هزینه کردند و این افراد به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

شجاعی بیان کرد: پارسال ۱۷۰ میلیون تومان از طرف انتظامات خواهران حرم مطهر رضوی به زندانیان کمک شد که در این رابطه ۱۳ نفر محکوم به جرایم غیرعمد آزاد شدند.

رئیس اداره زندان تایباد تصریح کرد: تعداد ۲۷۰ مورد معرفی به مراکز درمانی طرف قرارداد انجمن حمایت از زندانیان در سال گذشته به ثبت رسیده و همچنین با همکاری نیکوکاران هزار قوطی شیر خشک به ارزش چهار میلیون تومان در بین خانواده های آنان توزیع شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هم اکنون در تایباد ۴۵۰ خانواده نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن