اخبارداخلی

دبیر کل جماعت دعوت و اصلاح درگذشت رمضان عبدالله را تسلیت گفت

آوای سنت : دکتر عبد الرّحمن پیرانی دبیر کلّ جماعت دعوت و اصلاح در پیامی در گذشت دکتر رمضان عبدالله دبیر کلّ پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ ووَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»
(الأحزاب: ۲۳)

با قلبی سرشار از رضا و خشنودی به سرنوشت الهی خبر درگذشت دکتر رمضان عبد الله شلح دبیرکلّ پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین را دریافت کردیم. شادروان عبد الله شلح یکی از رهبران بزرگ فلسطین و از مبارزان عرصه‌ی جهاد و مقاومت بود که عمر مبارکش را در راه دعوت و جهاد در راه خدا سپری کرد. او الگوی صبر و بردباری، نماد حق‌گویی و اسطوره‌ی اخلاص و میهن‌دوستی بود که در راه اسلام و آرمان فلسطین جانانه جهاد کرد و در برابر مشکلات و ناملایمات ایستاد.
اینجانب به نوبه‌ی خود و به نیابت از برادران و خواهرانم در جماعت دعوت و اصلاح ایران، مراتب تسلیت و هم‌دردی خود را با ملّت مبارز فلسطین، خانواده‌ی فقید سعید، رهبران جنبش جهاد اسلامی و اعضا و هواداران این جنبش اعلام می‌کنم و از خدای متعال برای این عزیز از دست رفته رحمت و مغفرت بی‌پایان مسألت دارم. پروردگارا روح بلندش را در جوار رحمتت جای ده و به خانواده و بستگان و دوست‌دارانش صبر و بردباری ارزانی دار.

١٨خرداد ١٣٩٩ خورشیدی
عبد الرّحمن پیرانی
دبیرکلّ جماعت دعوت و اصلاح

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن