اخبارداخلی

درخواست ماموستا کریمی برای استفاده بیشتر از اهل سنت در مناصب اجرایی

آوای سنت: مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها بکارگیری بیشتر شایستگان اهل سنت در مناصب اجرایی را برای منافع کشور مفید دانست.

به گزارش خبرنگار آوای سنت ماموستا عبدالسلام کریمی در نشست شورای اداری گلستان با تقدیر از انتصاب یک معاون استاندار و چهار فرمانداران اهل سنت در استان گلستان، تاکید کرد:هر قدر در انتصابات از شایستگان اهل سنت بیشتر استفاده شود، دهان معاندان علیه نظام بیشتر بسته خواهد شد.

ماموستا کریمی افزود :از مکتب امام می شود درس های زیادی گرفت و یکی از آنها مسئولیت پذیری در امور است. برخی از مسئولان، مسئولیت را با مالکیت اشتباه گرفته اند، این مسئولیت را مردم به ما داده اند و باید در این زمینه حساس باشیم و فقط به خدمت به آنها فکر کنیم.

وی همچنین از حضور اندک بانوان در جلسه گلایه کرد و گفت: ان شاءالله در جلسه بعدی که من به گلستان می آیم تعداد مردان جلسه کمتر شده و تعداد بانوان شیعه و سنی، بیشتر شود( خنده حضار).

وی علمای اهل سنت گلستان را مورد خطاب قرار داد و گفت: سختگیری و تعصب را در زمینه حضور بانوان اهل سنت در نماز جمعه و دیگر مراسم را کنار بگذارید و اجازه دهید ابن بانوان در صفوف نماز جمعه و دیگر مراسم حضور داشته باشند.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان هم در پاسخ به این نقد ماموستا کریمی گفت در لایه های مدیریت های میانی استان از اهل سنت و بانوان بیشتری استفاده می کنیم و موضوع را به شما گزارش خواهیم دارد.

ماموستا کریمی صبح دیروز (چهارشنبه) با یک سفر سه روزه وارد استان گلستان شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن