اخبارخارجی

در مدارس آتلانتیک سیتی غذای حلال به دانش آموزان داده خواهد شد

آوای سنت : به نقل از pressofatlanticcity، طبق گفته مقامات تحصیلی در آتلانتیک سیتی، از این پس مدارس این شهر بزرگ آمریکا، به دانش آموزان غذای حلال خواهند داد.

 باری کالدول سرپرست اجرایی مدارس شهر آتلانتیک سیتی در ایالت نیوجرسی آمریکا روز سه شنبه  اعلام کرد که در چند مدرسه ابتدایی و دبیرستان منطقه‌ای در ۵ روز هفته، غذای حلال به دانش آموزان داده خواهد شد.

کالدول در آغاز جلسه عادی تحصیلی روز سه شنبه حاضر شد و اظهار داشت: ما صدای خواسته‌های جامعه را شنیده‌ایم.

گفتنی است انتشار منوهای جدید غذای حلال گرم و سرد در سه سال گذشته، هدف تلاش گسترده چند تن از اعضای هیات مدیره مدارس بوده است که فاروغ حسین از فعالان مدنی مسلمانان در آتلانتیک سیتی رهبری آنان را به عهده داشته است.

صلاح الدین مکسوت از اعضای شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) که بزرگترین نهاد فعال حقوقی مسلمانان در آمریکا می‌باشد و در نیوجرسی نیز شعبه دارد، اخبار منتشر شده در این راستا را ضمن بیانیه‌ای تحسین کرده و گفت: من فکر می‌کنم که این یک گام شگفت انگیز رو به جلو هست. من با مقامات شهرهای پاترسون، پارک پروسپکت و شهرهای دیگر در ایالت که ارائه غذاهای حلال را برای دانش آموزان شروع کرده‌اند در ارتباط بوده‌ام و فکر می ‌نم دیدن این که آتلانتیک سیتی نیز همین کار را انجام می‌دهد ابتکار شگفت انگیزی است.

مسکوت از فاروغ حسین به خاطر زحماتش در این راستا تشکر کرده و برنامه‌ریزی بی‌وقفه برای رسیدن به این مهم را از جانب او تحسین کرد و پیروزی را نتیجه تلاش‌های او دانست.

 وی گفت:  این واقعاً نشان دهنده اهمیت وجود نمایندگان مسلمان در میان سیاستمداران است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن