اخبارخارجی

دولت بایدن باید از کمک به رژیم صهیونیستی خودداری کند

آوای سنت : شورای روابط آمریکایی-اسلامی که بزرگترین سازمان حقوق مدنی و مدافع مسلمانان در آمریکا است از دولت «جو بایدن» خواست از کمک به رژیم صهیونیستی خودداری کند.

به نقل از «cair»، شورای روابط آمریکایی-اسلامی که بزرگترین سازمان حقوق مدنی و مدافع مسلمانان در آمریکا است از دولت «جو بایدن» خواست از کمک به رژیم صهیونیستی خودداری کند.

این درخواست پس از آن مطرح شد که رژیم صهیونستی اعلام کرد حدود ۴۰۰۰ واحد مسکونی جدید فلسطین اشغالی می سازد.

نیهاد عوض، مدیر اجرایی ملی CAIR در بیانیه ای گفت:اگرچه ما از ادامه مخالفت دولت بایدن با شهرک‌سازی‌های اسرائیل استقبال می‌کنیم، اما دولت باید کاری بیش از صدور بیانیه‌های مبهم انجام دهد.

در این بیانیه آمده است که وزیر امور خارجه باید به وضوح اقدامات پاکسازی قومی رژیم صهیوینستی را محکوم کند و برای متوقف کردن آنها اقدامی مشخص انجام دهد.

وی افزود: ما از دولت بایدن می خواهیم از کمک به اسرائیل خودداری کند، دولت نفتالی بنت نمی تواند همچنان از شبح بازگشت بنیامین نتانیاهو برای ترساندن دولت بایدن به انفعال استفاده کند. آمریکا باید از حقوق بشر دفاع کند، صرف نظر از اینکه چه کسی رژیم صهیونیستی را رهبری می کند.

چندی پیش گزارش مهم عفو بین‌الملل به تشریح نقض چندین دهه حقوق بشر توسط  رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در سرزمین‌های اشغالی و خود اسرائیل به عنوان یک سیستم «آپارتاید» پرداخت.

شورای روابط اسلامی –آمریکایی از گزارش جامع سازمان بین‌المللی حقوق بشر استقبال کرد که یادآور می‌شود تقریبا تمام مقامات غیرنظامی و مقامات نظامی رژیم صهیونیستی در اجرای سیستم آپارتاید علیه فلسطینیان در سراسر سرزمین های اشغالی مشارکت دارند.

سال گذشته، شورای روابط اسلامی-آمریکایی از کنگره خواست تا از دفاع از حقوق بشر کودکان و خانواده های فلسطینی که تحت قانون اشغال نظامی اسرائیل زندگی می کنند،حمایت کند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن