اخبارداخلی

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: ویروس دلتا همه کشور را در نوردیده است

آوای سنت : علیرضا رئیسی با اشاره به شیوع ویروس دلتا در کشور گفت: میزان رعایت پروتکل‌ها در سطح کشور به ۴٨ درصد رسیده است که قطعا کافی نیست و منجر به افزایش و شیوع بیماری می‌شود.

به نقل از برنا؛ علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به آخرین وضعیت کووید ١٩ در کشور گفت: امروز در جلسه‌ی ستاد مقابله با کرونا در مورد ویروس دلتا بحث شد چرا که این ویروس همه استان‌ها را در نوردیده است. نوع ابتلاها مشخص است که با ویروس دلتا درگیر هستیم.

او با بیان اینکه در حال حاضر١۶٩ قرمز ، ١۶۶ نارنجی و ١١٣ شهر زرد داریم، تصریح کرد: میزان رعایت پروتکل ها در سطح کشور به ۴٨ درصد رسیده است که قطعاً کافی نیست و منجر به افزایش و شیوع بیماری می‌شود.

رئیسی افزود: میزان پلمب و جرائم اصناف متخلف کم نیست اما به تنهایی نمی‌توان با اعمال جریمه، پروتکل‌ها را افزایش داد و از مردم می‌خواهیم بیشتر به پروتکل‌ها اهمیت دهند و از تجمعات، حضور در جمع و سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه رستوران‌ها، تالارها، مراکز سرپوشیده، پاساژها و مراکز ورزشی بسیار خطرناک هستند، تأکید کرد: قدرت سرایت ویروس دلتا بالاست و از مردم می‌خواهیم بیشتر رعایت کنند

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن