اخبارخارجی

سفیر پاکستان در سازمان ملل: رمضان ماه شفقت و همدلی است

آوای سنت : سفیر پاکستان در سازمان ملل در پیامی به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان گفت که این ماه مبارک به ما می‌آموزد که نسبت به دیگران دلسوز، صبور و بردبار باشیم و در برابر سختی‌ها و بلایا قوی بمانیم.

به نقل از فرش گوگل نیوز، منیر اکرم، سفیر پاکستان در سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان به جامعه مسلمانان گفت: امیدوارم این ماه این نیاز را در ما زنده کند که همیشه به دیگران و خودمان نیکی کنیم.

در ادامه پیام «اکرم» آمده است: رمضان ماه تبادل پیام‌های شفقت و همدلی و زمانی برای تأمل، تطهیر نفس و خودآموزی است.

وی افزود: در این ماه خداوند را به خاطر نعمت‌های بی‌شمارش شکر و از طریق کارهای خیریه به اطرافیانمان کمک می‌کنیم. رمضان به ما می‌آموزد که رستگاری ما در گرو پیروی از تعالیم الهی و انجام کارهای نیک است.

منیر اکرم ادامه داد: در این زمان، مایلم به برادران و خواهران مسلمانم که عزیزان و خانه‌های خود را در بلایای طبیعی از دست داده‌اند، به ویژه در جریان سیل‌های ویرانگر که پاکستان، ترکیه و سایر نقاط جهان را تحت تاثیر قرار داده، تسلیت بگویم. همچنین زمین لرزه‌ای که جنوب ترکیه و شمال سوریه را تحت تاثیر قرار داد نیز خسارات جانی و مالی گسترده‌ای بر جای گذاشت. من دعا می‌کنم که خداوند متعال ما را از خطر بلایای بزرگ در آینده نجات دهد.

در پایان این پیام آمده است: من همچنین به برادران و خواهران کشمیری و فلسطینی خود که همچنان در زیر یوغ اشغال زندگی می‌کنند، ادای احترام می‌کنم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن