اخبارداخلی

شهردار: کمبود تجهیزات و نیروی خدماتی مشکل عمده شهرداری زاهدان است

آوای سنت : شهردار زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان کمبود تجهیزات و نیروی خدمات شهری را مشکل عمده این دستگاه عنوان کرد و گفت که با فعالیت شرکت‌های خدمات‌رسان بخش خصوصی معضل جمع‌آوری زباله‌های شهری برطرف می‌شود.

محمدامیر براهویی روز یکشنبه بیان کرد: در حوزه خدمات شهری مشکل ارائه خدمات مبنی بر جمع‌آوری به‌موقع زباله‌ها در سه منطقه یک، ۲ و پنج شهری حل شده و با کمترین مساله مواجه هستیم.

وی افزود: بیشترین دغدغه و نارضایتی در ارائه خدمات شهری پیرامون جمع‌آوری زباله‌ها در منطقه سه و چهار است که در این مناطق خدمات به‌ صورت استاندارد ارائه نمی‌شود.

این مسوول علت اصلی در ارائه نشدن خدمات به‌موقع در این مناطق را کمبود نیرو و تجهیزات دانست و تاکید کرد که شرکت‌های خدماتی باید ورود کنند و فعال شوند، در این زمینه مناقصه برگزار شده و به‌زودی شاهد رفع مشکلات شهروندان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: اگر شرکت‌های خدماتی پای‌کار بیایند مشکل حل می‌شود که سیستان و بلوچستان از لحاظ دارا بود این شرکت‌ها با کمبود مواجه است.

شهردار کلانشهر زاهدان با تأکید بر همکاری شهروندان در زیباسازی شهر افزود: لازمه داشتن شهری زیبا نیازمند همکاری شهروندان و دیگر نهادهای خدمات‌رسان است.

پرداخت طلب چهارهزار میلیاردتومانی خواسته شهردار زاهدان از دولت

وی در خصوص معوقات کارگران شهرداری نیز گفت: تا پایان سال گذشته معوقات کاری و عیدی کارگران پرداخت شده، امسال نیز ۲ ماه معوقه در حقوق وجود دارد به علت اینکه درآمدهای شهرداری کاهش پیدا کرده است.

براهویی بیان کرد: در این زمینه درخواست ما این است دولت به کمک ما بیاید، زاهدان را با جمعیت و مشکلاتی که دارد نمی‌توان با درآمد مردم شهر اداره کرد قطعا نیاز هست مدیریت استان به‌ویژه مدیریت کلان کشور به کمک شهر زاهدان بیاید.

وی با بیان اینکه باید در حوزه رفع مشکلات حاشیه‌نشینی کمک شود، افزود: انتظار مردم سیستان و بلوچستان به‌ ویژه شهروندان زاهدانی از دولت این است که به توسعه این کلانشهر به‌عنوان مرکز استان توجه شود، در این صورت می‌توان عمق محرومیتی که وجود دارد را با اجرای پروژه‌های عمرانی کاهش داد تا رضایتمندی مردم از شهرداری را به دنبال داشته باشیم.

شهردار کلانشهر زاهدان با اشاره به اینکه شهرداری‌های سیستان و بلوچستان محروم‌ترین شهرداری‌های کشور هستند که نیاز به نگاه ویژه دارند، افزود: مطالبه مهم مردم و ما به‌عنوان مدیر خدمات شهری از دولت این است که دِین خود را به شهر زاهدان اَدا کند، حدود چهارهزار میلیارد تومان از دولت طلب داریم که در صورت پرداخت می‌توانیم شاهد جهش در شهر زاهدان باشیم اگر این مطالبات پرداخت شود می‌توانیم شهر را بسازیم /ایرنا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن