اخبارخارجی

فراخوان تحریم یک شرکت وابسته به صهیونیست ها در مراکش

آوای سنت :جنبش «بی‌دی‌اس مراکش»خواستار تحریم همه فروشگاه‌های بزرگ وابسته به شرکت کارفور شد که در شهرهای مختلف مراکش شعبه دارد.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ، این جنبش با صدور بیانیه‌ای درباره دلایل تحریم این فروشگاه‌هاگفت: علت این تصمیم همدستی این فروشگاه ها اشغالگران صهیونیست است.

این جنبش در بیانیه خود،همه زنان،مردان و همه مدافعان حقوق مردم فلسطین را مورد خطاب قرار داد وگفت: این شرکت در ۸ مارس ۲۰۲۲ اعلام کرده بود که با شرکت محصولات مصرفی Electra و شرکت تابعه آن Yenot bitan قراردادی منعقد کرده است.

این بیانیه افزود هردوی آنها شرکت های صهیونیستی هستند که در تجاوزات گسترده علیه مردم فلسطین نقش دارند. زیرا آنها یکی از منابع تامین مالی اشغالگران هستند و مستقیماً در تعدادی از پروژه های غیرقانونی شهرک سازی مشارکت دارند.

این جنبش تایید کرد گزارشی که در ۱۶ نوامبر سال گذشته ۲۰۲۲ منتشر شد و به امضای هفت نهاد جامعه مدنی رسید،دست داشتن کارفور را درجنایات جنگی رژیم آپارتاید صهیونیستی افشا کرد.این امر با افتتاح فروشگاه درسرزمین های اشغالی فلسطین و فروش محصولات شهرک سازی درسراسر جهان مشهود است.

در بخشی از بیانیه جنبش آمده است:اشغالگری نمی تواند به عنوان یک رژیم استعماری شهرک نشین علیه مردم فلسطین ادامه یابد مگر ازطریق حمایت و پوششی که شرکت های همدست مانند کارفور از آن ارائه می کنند.پس بیایید کارفور را تحریم کنیم و فشار بیاوریم تا از تبانی با رژیم اشغالگر آپارتاید صهیونیستی دست بردارد وسود این رژیم استعماری نژادپرست از تداوم اقدامات در فلسطین اشغالی قطع شود.

فراخوان تحریم توسط مراکشی‌ها،دست به دست در شبکه‌های اجتماعی چرخید و آنها نسخه‌ای از این بیانیه و مهم‌ترین مطالب کمپین و دلایل آن را بازنشرکردند،صفحه ای به نام جنبش بایکوت اسرائیل باتمرکز برامضای قراردادهای بین شرکت ومقامات اشغالگر،با انتشار مستنداتی،چندین تصویرحاوی توضیحات مکتوب منتشر کردکه دلایل تحریم را نشان می داد.

این صفحه درتفسیری نوشت:شرکت کارفور با امضای قرارداد با شرکت‌های اسرائیلی و گشایش فروشگاه‌ها درزمین‌های مسروقه فلسطین وهمچنین توزیع کالاهای شهرک‌سازی درفروشگاه‌های بین‌المللی خود،درمحروم کردن فلسطینی‌ها از سرزمین و منابع طبیعی آنها مشارکت دارد.

صفحه جنبش بایکوت اسرائیل در پست خود به این نتیجه رسید که گروه کارفور از استعمارگری وآپارتاید اسرائیل سود می برد.بیایید او را بازخواست کنیم.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن