اخبارداخلی

فعالیت مناطق آزاد باید بر پایه تولید و صادرات باشد

آوای سنت : استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه فعالیت مناطق آزاد باید بر پایه تولید و صادرات باشد، گفت: یکی از اهداف ما در این مناطق پایه ریزی برای برقراری ارتباط و اتصال به نقاط مختلف جهان است.

محمد کرمی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار با اشاره به ویژگی‌های خاص منطقه آزاد، بیان کرد: با توجه به نگاه ویژه مسوولان به این منطقه باید گام‌های موثری برداشته شود و شاهد پیشرفت و توسعه این منطقه باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف ما در سیستان و بلوچستان بویژه منطقه آزاد چابهار پایه ریزی برای برقراری ارتباط و اتصال به نقاط مختلف جهان است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت اقتصاد مردمی گفت: باید تدابیر لازم برای حضور مردم و شرکت‌های سرمایه‌گذاری انجام شود، زیرا مردم یک قدرت عظیم هستند.

وی بیان داشت: همه مسوولان در همه ادوار تلاش کرده و زحمت کشیده اند، بنابراین از هر مسوولی که جابجا می‌شود انتظار ویژه‌ای داریم که به تلاش مضاعفی برای پیشبرد اهداف قدم بردارند.

کرمی اذعان کرد: همه دستگاه‌ها یک مجموعه ایم که باید با تلاش و کار جهادی برای پیشبرد اهداف اسلام و همه موضوعات با جدیت در میدان باشیم.

وی تصریح کرد: اراده‌ای ضعیف با در اختیار داشتن همه امکانات به نتیجه نخواهد رسید، بنابراین با داشتن اراده قوی مانعی برای انسان وجود نخواهد داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: یکی از پایه‌های اصلی پیشرفت علم و دانش است، بنابراین مجموعه‌های علمی باید پای کار بیایند و با هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی، منطقه آزاد و مراکز علمی شاهد پیشرفت‌های بیشتر باشیم.

وی بیان کرد: در افکار ما کارگزاران این است که سیستان و بلوچستان، اصلاً استان محرومی نیست بلکه محرومیت زاده فکر برخی از مسوولان است بنابراین با همت و تلاش همه مسئولان شاهد پیشرفت و توسعه استان خواهیم بود.

به گزارش ایرنا حمیرا ریگی با حضور دبیر شورایعلی مناطق ازاد و ویژه اقتصادی استاندار و مسوولان بعنوان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب و معرفی شد.

حمیرا ریگی زیروکی در سوابق کاری خود ریاست کمیته بانوان اولین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، بخشدار مرکزی چابهار، رئیس اداره بهزیستی چابهار، عضو مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، فرماندار شهرستان قصرقند استان سیستان و بلوچستان و سفیر فوق العاده و نماینده تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در برونئی دارالسلام را دارا است.

ریگی اولین سفیر زن اهل سنت و دومین سفیر زن جمهوری اسلامی ایران بوده که اکنون نیز به عنوان اولین مدیرعامل زن اهل تسنن سازمان مناطق آزاد منصوب شده است

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن