اخبارخارجی

قطع ارتباط دو استاد از دانشگاه «جورج واشنگتن» در حمایت از مسلمانان

آوای سنت : دو استاد دانشگاه «جورج واشنگتن» با استناد به گزارش هدف قرار دادن گروه های مسلمان،روابط خود را با این دانشگاه قطع کردند.

به نقل از « middleeasteye»،دو استاد دانشگاه «جورج واشنگتن» با استناد به گزارش هدف قرار دادن گروه های مسلمان،روابط خود را با این دانشگاه قطع کردند.

این دو استاد ارتباط خود را با برنامه افراط گرایی دانشگاه جورج واشنگتن قطع کرده و از جامعه مسلمان عذرخواهی کردند.

به دنبال گزارشی مبنی بر اینکه مدیر برنامه افراط گرایی دانشگاه جورج واشنگتن در کمپینی برای برچسب زدن به چندین سازمان مسلمان به عنوان سازمان‌های مرتبط با تروریسم شرکت داشته است، این دو استاد تصمیم خود را عملی کردند.

«هیلاری ماتفس»، استادیار دانشگاه گفت: قبل از مشارکت باید دقت لازم را در مورد فعالیت‌های تحقیقاتی و حرفه‌ای این پروژه انجام می‌دادم؛ این کار را نکردم و از این کار متاسفم.

وی افزود: من اسلام هراسی را به شدیدترین وجه ممکن محکوم می‌کنم.

یک روز پس از اینکه ماتفس به طور علنی انصراف خود را از این برنامه اعلام کرد، «سینتیا میلر ادریس»، مدیر آزمایشگاه تحقیقاتی و نوآوری قطبی‌سازی و افراط‌گرایی دانشگاه آمریکایی نیز اعلام کرد که همین کار را خواهد کرد.

ادریس گفت که او در این برنامه دستمزدی دریافت نکرده و نقش کلیدی در این برنامه نداشته است، اما باز هم ادب حکم می کند که از مشروعیت دادن به سازمانی که چنین نقض اخلاقی فاحشی دارد،امتناع کند.

وی افزود: من نیز احساس می‌کنم قبل از موافقت با پیوستن به این برنامه باید دقت بیشتری انجام می‌دادم و به‌ویژه از همه سازمان‌های مسلمان که مستقیما هدف ادهای دروغین و اتهام قرار گرفته اند،معذرت خواهی می‌کنم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن