اخبارخارجی

مدل مسلمان نخستین حجاب در جلد مجله Essence

آوای سنت : حلیمه عدن پس از تبدیل شدن به اولین زن سیاه پوست که جلد مجله Essence در حجاب را بخاطر شماره ۵۰ سالگرد تاریخی خود جلب کرده ، تاریخ را رقم زده است.

به گزارش آوای سنت به گزارش دیلی میل ،مدل سومالی-آمریکایی حجاب صورتی روی جلد مجله نگذاشت.

“آه !! اولین جلد من از سال ۲۰۲۰ و برایessence است !! با تشکر فراوان از همه کسانی که خستگی ناپذیر در این پوشش تاریخی ۵۰ ساله کار کردند ، من بسیار خوشحالم که اولین زن سیاه پوشیده حجاب هستم که در ذات به نمایش گذاشته شود! ”

{آه !! اولین جلد من از سال ۲۰۲۰ و برای essence است !! با تشکر فراوان از همه کسانی که در این پوشش تاریخی ۵۰ ساله خستگی ناپذیر کار کردند ، بسیار خوشحالم که اولین زن سیاه پوشیده حجاب هستم که در Essence نمایش داده می شود! ️??? pic.twitter.com/JkqDxQciKr

– Halima Aden (Kinglimaa) 23 دسامبر ۲۰۱۹}

“اسانس چند لحظه در زندگی مدل حلیمه عدن رخ داده است که او به سادگی با قرار گرفتن در مقابل او مانعی را شکسته است.”

وی گفت: “این مدل و فعال اولین ملکه بازگشت به خانه مسلمان در دبیرستان بود. اولین سناتور دانشجویی سومالی در کالج خود. و اولین زن حجاب پوشیده از چهره های متعدد مجلات مد از جمله Allure و British Vogue.

در این بیانیه آمده است: “در جشن بزرگ شدن به دهه جدید ، آدن پوشش جلد شماره ESSENCE ژانویه / فوریه ۲۰۲۰ را به عنوان اولین ستاره پوش سیاه زن که حجاب دارد پوشانده است.”

اسلام حجاب را یک الزام لباس می داند ، نه یک سمبل مذهبی که وابستگی های فردی را نشان می دهد.

در ایالات متحده ، Halima Aden مدل سازی را در فوریه سال ۲۰۱۷ ، ماهها پس از رقابت در لباس خانم مینه سوتا در لباس سنتی و لباس شنا معتدل خود آغاز کرد و به مرحله نیمه نهایی مسابقات زیبایی رسید.

از آن زمان ، مسلمان جوان به دنبال ماکس مارا ، آلبرتا فرتی و خط مد کانی وست ، یزی ، همه در حجاب خود رفت.

این مدل قبلاً در مورد افزایش شهرت وی گشوده شده بود و نشان می داد که “هرگز انتظار نداشت” برای حرفه ای شدن در صنعت مد باشد.

وی گفت: “با بزرگ شدن ، می دانستم که نداشتن نمایندگی چیست. وقتی می گویم نمایندگی ، من منظورم افرادی است که شما را دوست دارند یا کسی را که می توانید با آن ارتباط برقرار کنید یا شخصی که حتی مانند شما لباس می پوشند ، “به ادن گفت در سال ۲۰۱۷ به مجله i-D.

“اگر من می توانم این فرصت را به دختری بدهم ، جایی که می تواند از طریق یک مجله بچرخد و کسی را ببیند که مانند او لباس پوشیده باشد ، یا کسی را که شبیه او باشد یا یک زمینه مشابه داشته باشد ، فکر کنم این مهم است.”

وی افزود: “من در خارج از کشور هستم و دین خودم را نشان می دهم ، ایمانم ، با این که کلیشه چیست متفاوت است – من فکر می کنم که چشم بسیاری از مردم را باز کرده است.”

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن