اخبارداخلی

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان؛جذب نیرو در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش با اولویت بومی پذیری باشد

آوای سنت : مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: فرزندان معصوم سیستان و بلوچستان هنوز هم در هر دو حوزه مدرسه سازی و مدرسه یاری منتظر سخاوت و لطف انسان هایی نیک اندیش هستند که با حضور تاثیرگذارشان بارقه ای از امید و همدلی در بین دانش‌آموزان استمرار یابد.

حسن بروشکی  در جلسه کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ضمن قدردانی از اندیشه و نگاه بلند و عمیق خیرین گرانقدر، در جلسه کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور افزود: در مسیر مدرسه یاری موضوع نگهداشت و ماندگاری نیروی انسانی در مناطق مختلف استان بسیار حائز اهمیت است و در برخی موارد یک دغدغه خواهد بود؛ به همین دلیل تامین فضای اسکان آنان یک ضرورت است.

وی افزود: اصرار و اعتقاد ما بر این است که موضوع جذب نیرو در آزمون های استخدامی در سیستان و بلوچستان با اولویت بومی پذیری باشد تا شاهد ماندگاری و رفع کمبود دیرینه نیروی انسانی باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: از مولفه‌های مهم تاثیرگذار در پوشش حداکثری تحصیلی دانش آموزان، توسعه طرح روستا مرکزی و مدارس شبانه‌روزی است.

بروشکی بیان کرد: بسیاری از چالش‌ها و مشکلات آموزش و پرورش استان متأثر از رشد جمعیت دانش‌آموزی است که بطور میانگین سالانه بین ۳۵ تا ۴۰ هزار نفر افزایش می یابد و هم نیاز به فضا و تجهیزات و هم نیروی انسانی را تشدید می کند.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان معصوم سیستان و بلوچستان هنوز هم در هر دو حوزه مدرسه سازی و مدرسه یاری منتظر سخاوت و لطف انسان هایی نیک اندیش هستند که با حضور تاثیرگذارشان بارقه ای از امید و همدلی در بین دانش‌آموزان استمرار یابد./ایسنا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن