مجلس و نمایندگان

احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد در مرحله تکمیل است

انتقال آب به ۱۴۰ روستای مهاباد پیشرفت بسیار خوبی داشته است

آوای سنت : عضو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی از شروع گازرسانی به تمام روستاهای مهاباد خبرداد و گفت: در حدود ۲۶ پیمانکار برای گازرسانی در روستاهای مهاباد مشغول به کار هستند و همچنین انتقال آب به ۱۴۰ روستای این شهرستان پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

جلال محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد آخرین اقدامات انجام پذیرفته در حوزه انتخابیه، گفت:احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؛ با تخصیص اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی از محل سفر رئیس جمهور به منطقه عملیات اجرای این پروژه تسریع و هم اکنون پیمانکار به صورت تمام وقت در حال ساخت مرحله نخست این بیمارستان است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت بیمارستان تامین اجتماعی، افزود: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۱۳۵۰۰ متر و زیربنای ۱۴۵۰۰ متر در ۵ طبقه با مجهزترین و بروزترین تجهیزات ساخته می‌شود و تمامی پارامترهای تخصصی از جمله آی سی یو، سی سی یو و جراحی‌های ویژه را خواهد داشت، مراحل تکمیل پروژه بیمارستان در حال انجام است.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی ادامه داد: در بحث جاده سازی و کریدور بخش غرب کشور که از مهاباد گذر می‌کند و چهار بانده کردن جاده بین شهری که ۳ پیمانکار مشغول انجام کار هستند ، علی رغم بارندگی‌های شدید در این منطقه سردسیر به کار خود ادامه می‌دهند، احتمالاً در روزهای آینده بیش از ۱۰ کیلومتر از جاده کریدور مهاباد به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده مردم در مجلس یازدهم از شروع گازرسانی به تمام روستاهای مهاباد خبرداد و اظهار داشت: در حدود ۲۶ پیمانکار برای گازرسانی در روستاهای مهاباد مشغول به کار هستند و همچنین انتقال آب به ۱۴۰ روستای این شهرستان پیشرفت بسیار خوبی داشته است که همه روستاها زیر پوشش انتقال آب در تصفیه خانه قدیم قرار گرفتند و ۵۰ درصد از کار آبرسانی انجام شده است.

محمودزاده با بیان اینکه مهاباد رتبه نخست پوشش دهی پهنای اینترنت در استان آذربایجان غربی را دارد، خاطرنشان کرد: در حوزه اینترنت، شهرستان مهاباد رتبه اول استان در غرب کشور را دارد بیش از ۹۳ درصد روستاهای این منطقه‌ تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار گرفته اند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن