اخبارداخلی

مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت محمدیه تالش: شرکت در انتخابات یک مسئولیت مهم و ضروری است

آوای سنت : افندی عزت شیخ مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت محمدیه شهرستان تالش در طی گفتگویی بر حضور حداکثری همه اقشار جامعه در انتخابات تاکید کرد.

وی شرکت در انتخابات را یک مسئولیت مهم و ضروری خواند و با بیان اینکه حضور پر شور در انتخابات یکی از راه های رفع مشکلات است، اظهار داشت: حفظ نظام اسلامی مهم ترین امری است که امروز همه مردم نسبت به آن تکلیف دارند و حضور پر شور در انتخابات یکی از مصادیق مهم حفظ نظام اسلامی است.

این عالم و مدرس اهل سنت تصریح کرد: شرکت نکردن در انتخابات مشکلات را بیش از پیش خواهد کرد و اگر همه اقشار جامعه در این رویداد مهم ملی حضور بهم رسانند و رای خود را اعلام کنند، فردی انتخاب خواهد شد که نظر اکثریت مردم جامعه خواهد بود و این نظر یقیناً به صلاح کشور است.

مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت محمدیه تالش با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه، خاطر نشان کرد: برخی گمان می کنند با عدم حضور در مناسبت های ملی مشکلات برطرف می شود، در صورتی راه برون رفت از مشکلات حضور همه مردم در صحنه های انقلاب است زیرا موجب نا امیدی دشمن خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود منویات مقام معظم رهبری را راهگشای جامعه خواند و با تاکید بر انتخاب اصلح، اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که همواره وجود داشته؛ نبود مدیریت صحیح بوده است، از این رو انتخابات یک تکلیف و مسئولیت مهم است و همه ما باید نسبت به این وظیفه ملی مسئولیت پذیر باشیم و در انتخاب فرد اصلح دقت و بررسی لازم را داشته باشیم.

افندی عزت شیخ با اشاره به اینکه حضور حد اکثری در انتخابات، نقشه های دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی را نابود خواهد کرد، گفت: امروز باید برای رفع مشکلات و حفظ آرمان ها و ارزش های نظام به میدان بیاییم و امید را در جامعه تقویت کنیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن