اخبارداخلی

مردم برای خارج شدن کردستان از وضعیت قرمز کرونایی همکاری بیشتری داشته باشند

آوای سنت : استاندار کردستان از مردم درخواست کرد برای خارج شدن استان از وضعیت قرمز کرونایی همکاری و همراهی بیشتری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

بهمن مرادنیا در مراسم تقدیر از مدافعان سلامت و دست اندرکاران کسب رتبه درجه یک برتر کشوری توسط دو بیمارستان بعثت و کوثر سنندج، گفت: در اوائل بیماری کرونا، ابعاد این بیماری برای ما ناشناخته بود و کمبود تجهیزات نیز وجود داشت که با تلاش فراوان توانستیم بخشی از این مشکلات را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم که وضعیت استان از همه لحاظ در حال بهبود باشد، اظهار کرد: از مردم با فرهنگ کردستان درخواست دارم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کادر درمان را در مبارزه با کرونا و خارج شدن استان از وضعیت قرمز یاری کنند و حتما نسبت به دریافت واکسن در جهت حفظ جان خود و عزیزانشان اقدام کنند.

استاندار کردستان همچنین به کسب رتبە برتر کشوری توسط دو بیمارستان بعثت و کوثر سنندج نیز اشاره کرد و افزود: کسب عناوین برتر توسط دو بیمارستان استان نشان می‌دهد که ما در استان امکانات، توانایی و تجهیزات خوبی داریم.

مرادنیا با یادآوری اینکه لازم است کارهای بزرگ و ارزندە استان به اطلاع مردم برسد، ادامه داد: متاسفانه ما عادت کرده‌ایم اخبار منفی را بیشتر مورد توجه قرار دهیم و به اخبار مثبت توجه چندانی نشان ندهیم.

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت از همه تلاشگران و مدافعان سلامت مردم قدردانی کرد.

گفتنی است در این مراسم از تعدادی از مدیران ادارات، نهادها و سازمان‌هایی که برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا تلاش کرده‌اند، تقدیر شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن