اخبارداخلی

مشکل مسکن ماموستایان و روحانیون کردستان را حل می کنیم

آوای سنت : رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با بیان اینکه از تلاش برای حل مشکل مسکن ماموستایان و روحانیون در استان کردستان خبر داد و گفت: قول مساعد می دهیم بخشی از این مشکل را رفع کنیم تا این قشر نیز از خدمات نظام بهره‌مند شوند.

محمدباقر نوبخت در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان، اظهار کرد:  سیاست‌ دولت کم کردن فشارهای دشمنان در بحث اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: در این سال‌ها توانسته‌ایم در کنار سازندگی در کشور، به مردم نیز در زمینه‌های مختلف خدمت‌رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه از تلاش برای حل مشکل مسکن ماموستایان و روحانیون در استان کردستان خبر داد و گفت: قول مساعد می دهیم بخشی از این مشکل را رفع کنیم تا این قشر نیز از خدمات نظام بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد:  در این سفرها دو هدف دنبال می‌شود که شناسایی و شنیدن مشکلات استان‌ها از سوی مسئولان است که می‌تواند در راه برنامه‌ریزی برای توسعه آن استان منجر شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد:‌ سخن تمام مسئولان استان کردستان در راستای دغدغه‌ها و مشکلات مردم بود که این نشان می‌دهد عزم مدیران برای توسعه استان جزم شده است.

وی عنوان کرد: هدف دوم این سفرهای استانی تشریح برنامه‌های ملی در راستای پیشرفت آن است و در همین راستا طرح‌ها و برنامه‌های بسیاری در راه توسعه زیرساخت‌های کردستان تعریف شد.

وی اضافه کرد: امروز در محاصره اقتصادی کشورهای مختلف دنیا هستیم دشمنان به صورت جدی دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند اما تا امروز نتوانسته‌اند کار خود را پیش ببرند.

وی افزود: در شرایطی که بدترین تحریم‌ها را شاهد بودیم و درآمدهای چند صد میلیون دلاری ما به چند میلیون دلاری رسید، باز هم طرح‌های توسعه‌ای زیادی در سطح کشور فعال است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه کرد: برای مثال همین راه آهن کردستان نیز همانطور که همه می‌دانند چند دهه است که قول احداث آن داده شده بود اما در این دولت هر آنچه که در توان داشتیم به کار گرفتیم و به زودی نیز به اتمام می‌رسد.

وی عنوان کرد: سال گذشته قول دادیم در استان کردستان ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومین بسازیم روز گذشته یک هزار و ۷۰۰ واحد آن به مردم تحویل شد و تا پایان سال نیز ۳۰۰ واحد باقیمانده تحویل متقاضیان داده می‌شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن