اخبارداخلی

معاون استاندار هرمزگان:دستگاه‌های اجرایی، مسیر اشتغال و ازدواج جوانان را هموار کنند

آوای سنت : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت توجه به مسائل و مشکلات جوانان گفت: دستگاه‌های اجرایی طبق ماموریت محوله، مسیر اشتغال و ازدواج جوانان و همچنین تامین مسکن آن‌ها را هموار کنند.

احسان کامرانی در نشست ستاد ساماندهی امورجوانان استان افزود: درحال حاضر مسکن، اشتغال و ازدواج مهم‌ترین دغدغه خانواده‌های دارای فرزند جوان در کشور از جمله هرمزگان است.

وی بیان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید به ماموریت‌های خود در حوزه جوانان جامعه عمل بپوشانند تا شاهد رشد و پویایی هرچه بیشتر سرمایه‌های کشور باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از اداره‌کل راه و شهرسازی استان نیز خواست: تامین مسکن جوانان هرمزگانی را از محل طرح نهضت مسکن ملی با جدیت پیگیری و دنبال کند.

کامرانی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی متولی در حوزه جوانان ارائه آمار دقیق در حوزه جوانان را با حساسیت دنبال کنند تا برنامه‌ریزان در این حوزه به اهداف خود دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: توجه به مسائل روان شناختی مرتبط با نوجوانان و جوانان برای جلوگیری از گسترش هرگونه آسیب در بین این قشر از اهمیت بسزایی برخوردار است.

برنامه‌های پیشرفت کشور بدون پیوست فرهنگی میسر نیست

کامرانی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های پیشرفت کشور نیاز به پیوست فرهنگی دارد، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های رشد و پیشرفت در کشور بدون پیوست فرهنگی و اجتماعی آسیب‌های جدی به دنبال دارد که باید پیشگیری شود.

وی گفت: خانواده‌ها، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و رسانه‌ها به‌ویژه صداوسیما نقش مهمی در جامعه پذیری سالم نسل جوان جامعه و جلوگیری از کشیده شدن آن‌ها به انواع آسیب‌ها دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: تمامی پژوهش‌های که در حوزه جوانان انجام می‌شود، باید کاربردی باشد و آثار آن در متن جامعه ملموس باشد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت، عنوان کرد: جوانان در هر کشور موتور محرک توسعه آن هستند.

این مسوول افزود: نیروی جوان جامعه است که با جسارت، خلاقیت، ابتکار و نوآوری زمینه ساز رشد و توسعه جامعه می‌شود.

کامرانی خاطرنشان کرد: در دوران درخشان هشت سال دفاع مقدس جوانان به بهترین نحو ممکن توانمندی‌های خود را در حراست از کیان کشور به نمایش گذاشتند./ایرنا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن