اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

عالم اهل‌سنت : اقدامات کور تروریستی خللی در پیشرفت ایران وارد نمی‌کند

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت بندرپل گفت: دشمنان با اقدامات کور تروریستی به دنبال ضربه به امنیت کشور هستند تا پیشرفت ایران را مختل کنند.

شیخ حسین بازماندگان امام جمعه اهل سنت بندرپل با محکومیت حادثه تروریستی راسک و شهادت جمعی از کارکنان جان بر کف فراجا اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند با این گونه اقدامات تروریستی هرگز نمی‌توانند خللی در پیشرفت و اقتدار روز افزون ملت ایران وارد کنند.

وی با تصریح بر این که موفقیت های چشمگیر مقاومت و زمین گیر ساختن صهیونیست ها سبب شده تا حامیان غربی این رژیم مفسد و کودک کش با حمایت از گروههای تروریستی در منطقه و جهان به دنبال اعمال فشار بر جبهه مقاومت باشند، اضافه کرد: آنان غافل از این هستند که نیروی ایمان عامل پیشرفت جبهه مقاومت است و این شهیدان بر قدرت جبهه مقاومت می افزایند.

امام جمعه اهل سنت بندرپل با تأکید بر این که خون شهدای حادثه تروریستی راسک ضمن تقویت اتحاد و برادری در میان آحاد جامعه، دامن گیر جنایتکاران خواهد شد، اضافه کرد: این قبیل اقدامات دستاوردی برای تروریست ها ندارد و تنها نشانه عمق کینه آنان با ملت ایران است.

شیخ حسین بازماندگان در بخش دیگری از این گفت و گو اظهار داشت: تنها یک گروه نظامی نیست بلکه یک تفکرو ایدئولوژی است که مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی و آزادی سرزمین فلسطین از اصول پایه‌ای آن است و اسرائیل هرگز نمی تواند این تفکر را که در قلوب تک تک فلسطینیان ریشه دارد، نابود کند.

وی افتضاح بزرگ این جنایات را متوجه نهادهای حقوق بشری دانست و تأکید کرد: رخدادهای اخیر نشان داد که در دنیا قانون جنگل حاکم است و اگر ملت ها با اتکای به اراده خویش، قوی نشوند، محکوم به نابودی هستند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن