اخبارخارجی

نام واعظ مصری، در توئیتر ترند شد

آوای سنت : پس از اینکه قاضی از او در مورد علت این همه سلام و صلوات بر حضرت محمد پرسید ،نام او در صدر نامهای توییتر قرار گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ،پس از آن که قاضی دادگاه جنایی امنیت اضطراری مصر از محمد حسین یعقوب واعظ مصری درباره دلیل استدلال همیشگی او با دعا برای پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم سوال کرد، نام «یعقوب» در صدر فهرست توئیترهای مصر قرار گرفت.

سوال این قاضی داعش موجب شگفتی کاربران شد، پاسخ یعقوب نیز قابل توجه بود و توییترها در ساعات گذشته آن را به طور گسترده منتشر کردند. (او در پاسخ به قاضی گفته بود چون پیامبر اسلام را دوست دارم).

بسیاری از کاربران توئیتر از پاسخ شیخ محمد حسین یعقوب که محبت خود را به رسول خدا ابراز کرده بود استقبال کردند،یکی از کاربران به نام علی السلطان در این باره گفت: آیا درود بر پیامبر اسلام در دادگستری مصر اتهام شده است؟

حنا فؤاد وکیل فلسطینی،ناسزای دیروز صهیونیست ها به پیامبر اسلام  را با سوال امروز قاضی مصرمرتبط دانست.وی گفت دیروز نوشتم که صهیونیست ها به پیامبراسلام صلی الله علیه و آله ناسزا گفتند و امروز از شیخ محمد یعقوب درباره صلوات  فراوان او بر پیامبر سؤال می شود؟ وی افزود از شر این قاضی به قاضی آسمان ها پناه می برم

محمد القصابی نیزسؤال قاضی را سقوط قوه قضائیه مصر دانست.

در طول دادگاه، قاضی از شیخ درباره علت شروع مکرر او (ابتدای سخنانش) با ذکر صلوات بر پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم می پرسد که گویی این یک اتهام یا جنایت شیخ است و پاسخ او (چون من پیامبر را دوست دارم) میزان سقوط قوه قضائیه مصر را نشان می دهد. آیا صلوات بر پیامبر اتهام است؟

اسعد الشری یکی دیگر از کاربران متعجبانه نوشت، قاضی گفت: چرا سخنان خود را با صلوات و درود بر پیامبر آغاز می کنید؟ شیخ محمد حسین یعقوب گفت: چون او را دوست دارم.به خدا آیا این سوال در شان یک کشور اسلامی است ؟

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن