اخبارخارجی

نتانیاهو: درگیریهای قدس چیز جدیدی نیست!

دفاع نخست وزیر رژیم صهیونیستی از عملیات سرکوب نیروهای این رژیم

آوای سنت : نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: رخدادهای قدس چیز جدیدی نیست و صدها سال است که جریان دارد.

«بنیامین نتانیاهو» مدعی شد که رسانه های جهان به صورت اشتباه تحولات قدس را بازتاب می دهند.

وی تاکید کرد که از نیروهای پلیس اسرائیل و دستگاههای امنیتی این رژیم در امر مقابله با درگیری های دایر در قدس پشتیبانی می کند.

وی که در مراسم رسمی یهودی های اتیوپیایی سخن می گفت، مدعی شد: در حال حاضر در قلب بیت المقدس درگیری هایی در جریان است. این درگیری جدیدی نیست بلکه درگیری بین انعطاف پذیری و عدم انعطاف پذیری و همچنین بین خشونت، نظم و قانون است. این درگیری جدید نیست، چون صدها سال است جریان دارد و از زمان ظهور سه دین آسمانی دایر بوده است.

نخست وزیر اسرائیل در ادامه گفت: گاهی سلطه برای یک طرف بود که دو طرف دیگر را کنار می زد و گاهی نقش ها بین این طرف ها متحول می شد اما همین امر تکرار می شود و می توان با قطعیت گفت که تاریخ مدید شهر قدس هیچ گاه مثل این دوره شاهد ثبات و امنیت نبوده است به طوری که برای تضمین آزادی عبادت و مدارا کردن با همگان تلاش می شود و این تلاش ها از سال ۱۹۶۷ تحت حاکمیت اسرائیل بوده است.

نتانیاهو یادآور شد: این وظیفه ای نیست که بتوانیم بدون نیاز گاه و بیگاه به مقابله با نیروهایی انجام دهیم که به دور از انعطاف پذیری و آسان گیری رفتار می کنند و می خواهند حق اول ما را سلب کنند با این حال این حقوق در مسجدالاقصی و دیگر اماکن مقدس مختص ما نیست.

این سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شرایطی مطرح شده است که رفتار غیر انسانی ماموران این رژیم با مسلمانان نماز گزار در روزهای اخیر از طرف متحدان این رژیم هم مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن