اخبارخارجی

نمایش قرآن کریم در کتابخانه «برادفورد» انگلیس تا پایان ماه دسامبر

آوای سنت : مسلمانان در «برادفورد» انگلیس اقدام به نمایش نسخه هایی از قرآن کریم در ورودی کتابخانه « BWG » برای آشنایی افراد با جنبه های مختلف دین اسلام و سنت های آن کرده اند.

به گزارش  آوای سنت به نقل از « bradfordtoday»، مسلمانان در «برادفورد» انگلیس اقدام به نمایش نسخه هایی از قرآن کریم در ورودی کتابخانه « BWG » برای آشنایی افراد با جنبه های مختلف دین اسلام و سنت های آن کرده اند.

سال گذشته این نمایشگاه به طور عمومی در سالن «زیما» در کتابخانه « BWG» برگزار شد و افراد می توانستند از این نمایشگاه بازدید کنند اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این نمایشگاه با محدودیت های بیشتری برگزار شده است.

دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه ماه دسامبر امسال را به نمایش نسخه هایی از قرآن کریم در ورودی کتابخانه اختصاص داده اند تا از تجمع افراد جلوگیری شود.

«عایشه تسنیم» از دست اندکاران برگزاری این نمایشگاه در این باره گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه  آموزش و به اشتراک گذاشتن جنبه های مختلف دین اسلام با استقبال گرم و صمیمانه جامعه مسلمانان از دیگر شهروندان در برادفورد است.

در این نمایشگاه نسخه هایی از قرآن کریم ، خط- نقاشی هایی از آیات قرآن کریم ارائه شده توسط اعضای انجمن « Naila Manan » و همچنین اطلاعاتی در مورد تاریخچه خوشنویسی به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه همچنین اطلاعاتی در مورد زنان در اسلام با پیام  «عشق برای همه ،نفرت برای هیچ کس» به نمایش گذاشته است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن